kirkkorekry
Käyttäjätunnus tai salasana unohtunut? Ei hätää!

Löysitkö itsellesi sopivan työpaikan? Hienoa, sitten vain kirjautumaan hakijaportaaliin ja jättämään hakemusta. Mikäli kirjautumistietosi ovat hukkuneet, tämän artikkelin ohjeilla saat unohtuneen käyttäjätunnuksen tietoosi tai luotua itsellesi uuden salasanan. Uuden salasanan tilaaminen tai käyttäjätunnuksen selvittäminen … Klikkaa itsesi hakijaportaalin kirjautumissivulle Kirkkorekry.fi -sivuston oikeasta laidasta.

Työnhaku kannattaa myös kesällä

Jäitkö ilman kesätöitä tai etsitkö työtä tulevaksi syksyksi?

Työnhakuvinkkejä myös sosiaalisessa mediassa

Tiesitkö, että KirkkoRekry toimii myös sosiaalisen median kanavissa? Löydät meidät Facebookista, Instargramista, LinkedInistä ja X:stä (ent.

Tutustu työnantajiin KirkkoRekryssä

Löydät KirkkoRekrystä tällä hetkellä yli 70 työnantajan avoimet työpaikat. Kirkko ja seurakunnat tarjoavat monipuolisia työtehtäviä ympäri Suomen.

Kuka luo työpaikkailmoitukset ja hakulomakkeet?

Kun haet työpaikkoja KirkkoRekryssä, eri työnantajien työpaikkailmoitukset ja hakulomakkeet saattavat poiketa toisistaan huomattavasti.

Hakuvahti helpottaa työnhakuasi

Oletko kyllästynyt joka päivä tutkimaan, onko uusia kiinnostavia työpaikkoja ilmestynyt haettavaksi? Jotta sinun ei tarvitse käyttää ylimääräistä aikaa, voit ottaa käyttöösi KirkkoRekryn hakuvahdin! Hakuvahdin avulla saat automaattisesti tiedon uusista sinulle sopivista työpaikoista. Säästät siis aikaa ja vaivaa ilman että sinua kiinnostavat työpaikkailmoitukset menisivät ohitsesi.

Lähesty aktiivisesti sinua kiinnostavaa työnantajaa jättämällä avoin hakemus

Tiesitkö, että KirkkoRekryn kautta voit jättää avoimen hakemuksen useille eri työnantajille?

KirkkoRekry työnhakusi tukena

KirkkoRekry ei ole pelkästään nettisivu, josta voit etsiä kirkon ja seurakuntien työpaikkoja.

KirkkoRekryn työnhaun vuosi 2023 lukuina

Näin joulun alla on hyvä pysähtyä tarkastelemaan kulunutta vuotta 2023…

KirkkoRekrylle on myönnetty Avainlippu-merkki

KirkkoRekrylle on myönnetty suomalaisesta palvelusta kertova Avainlippu-merkki.

Sivu 2