Hämeenlinnan seurakunnat

Hämeenlinna on kaupunki, jossa luonto ja vesi ovat kaikkialla läsnä. Kaupunki sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella pääkaupunkiseudun ja Tampereen välissä, keskellä kauneinta Hämettä. Hämeenlinnan seurakuntayhtymän muodostavat Hauhon, Hämeenlinna-Vanajan ja Lammin seurakunnat. Seurakuntayhtymä huolehtii seurakuntien talous- ja henkilöstöhallinnon tehtävistä sekä hautausmaista ja kiinteistöistä. Hämeenlinnan seurakuntien jäsenmäärä on noin 50 000 ja työntekijöitä yhtymässä ja sen seurakunnissa työskentelee yhteensä noin 140.

Seurakunnat vastaavat hengellisestä työstään ja toiminnastaan, esimerkiksi lasten ja nuorten kerhoista, vanhus- ja auttamistyöstä, jumalanpalveluksista ja kirkollisista toimituksista sekä kansainvälisestä työstä. Seurakuntien luottamushenkilöorganisaation toimielimiä ovat seurakuntaneuvosto ja sen asettamat työalakohtaiset johtokunnat.

Käy tutustumassa seurakuntien kotisivuihin:

Etusivu - Hämeenlinna-Vanajan seurakunta (hameenlinna-vanajanseurakunta.fi)

Etusivu - Hauhon seurakunta

Etusivu - Lammin seurakunta

Työpaikat Hämeenlinnan seurakuntayhtymä 0 Näytä kaikki
No org results text

Ei tuloksia

Työnantajalla ei ole tällä hetkellä työpaikkailmoituksia julkaistuna.