Enon ev.lut. seurakunta Enon ev.lut. seurakunta

Enon seurakunta

Enon seurakunta on alueellisesti laaja ja maaseutumainen. Pienten kylien värittämällä alueella sijaitsee kaksi yli 1000 ihmisen taajamaa, Eno ja Uimaharju. Enolainen identiteetti on alueella vahva, vaikka pitäjä on ollut osa Joensuun kaupunkia vuodesta 2009. Enon kokonaisasukasmäärä on noin 5000 henkeä, heistä reilu 3800 on seurakuntamme jäseniä. Lapsiakin alueella yhä syntyy, mutta seurakuntalaisten ikärakenne painottuu aikuisväestöön.

Työyhteisömme

Työyhteisömme on pieni, alle 10 työntekijää, mutta katsomme sen voimavaraksi. Pienessä porukassa on totuttu tekemään asioita yhdessä. Niinpä työalarajojen ylittäminen sujuu luontevasti, kun innostumme toteuttamaan monenlaisia tapahtumia ympäri vuoden. Meillä ei tarvitse jäädä yksin, mutta annamme myös tilaa tehdä työtä omalla otteella.

Erityinen ilon aihe seurakunnassamme ovat vapaaehtoiset. Tekeminen yhdessä seurakuntalaisten kanssa on ollut perinteinen rikkautemme. Pienellä paikkakunnalla on tiedossa, keneltä löytyy taitoa mihinkin asiaan, ja vapaaehtoisia on kysytty matalalla kynnyksellä mukaan toteuttajiksi.

Toimitilamme

Keskeisimmät toimitilamme, seurakuntatalo ja kirkko, sijaitsevat Enon kirkonkylällä. Uimaharjussa toimimme vuokratiloissa. Työhuoneemme sijaitsevat seurakuntatalolla, joka otettiin käyttöön vuonna 2021. Nämä uudet, nykyaikaiset tilat ovat erittäin monikäyttöiset ja antavat mahdollisuuksia monenlaiseen toimintaan seurakunnassa.

Enon seurakunta on osa Joensuun ev.lut. seurakuntayhtymää, johon kuuluu viisi muutakin seurakuntaa. Käytössämme ovat seurakuntayhtymän yhteiset hallinnon, talouden, henkilöstöhallinnon, viestinnän sekä kiinteistötoimen palvelut. Työntekijänä olet oikeutettu heti työsuhteen alussa yhteisiin etuihin, kuten Terveystalon työterveyshuoltoon ja ePassin lounasetuun.

Työpaikat Enon ev.lut. seurakunta 0 Näytä kaikki
No org results text

Ei tuloksia

Työnantajalla ei ole tällä hetkellä työpaikkailmoituksia julkaistuna.