Jyväskylän seurakunta Jyväskylän seurakunta Jyväskylän seurakunta Jyväskylän seurakunta Jyväskylän seurakunta Jyväskylän seurakunta Jyväskylän seurakunta

Jyväskylän seurakunta

Jyväskylän seurakunta on Suomen evankelis-luterilaisen kirkon suurin seurakunta, johon kuuluu noin 92 000 jäsentä. Jyväskylän seurakunta kutsuu elämään Jumalan levollisessa yhteydessä sekä pitämään huolta lähimmäisistä ja luonnosta.

Seurakunta koostuu neljästä hallinnollisesta alueesta, jotka jakautuvat 11 lähikirkkoalueeseen. Alueita tukevat yhteisen seurakuntatyön toiminnot ja tukipalveluiden tiimit. Koko seurakunnan yhteinen pääkirkko on Taulumäen kirkko.

Jyväskylän seurakunta työnantajana

Olemme kannustava ja välittävä työyhteisö. Työntekijöistämme osa toimii hengellisen työn tehtävissä, kuten papit ja kanttorit sekä diakoniatyön, nuorisotyön, lähetystyön ja varhaiskasvatuksen työntekijät. Tämän lisäksi seurakunnassa tarvitaan osaajia kiinteistönhoidon, hallinnon, asiakaspalvelun, viestinnän ja tietohallinnon tehtävissä. Kokonaisuudessaan meitä on noin 280 eri alojen ammattilaista.

Työkulttuurissamme panostetaan ammatilliseen kehittymiseen, joustavuuteen ja merkityksellisiin kohtaamisiin. Lisäksi työnantajan tarjoamiin etuihin kuuluvat mm. laajennettu työterveyshuolto, lounasetu sekä kulttuuri- ja liikuntaetu (Edenred). Meillä on ympäristödiplomi ja olemme savuton sekä tuoksuton seurakunta.

Lepoa Jumalassa – lähellä ihmistä

Työpaikat Jyväskylän seurakunta 0 Näytä kaikki
No org results text

Ei tuloksia

Työnantajalla ei ole tällä hetkellä työpaikkailmoituksia julkaistuna.

Kuntarekry Kuntarekry-logo