Kokkolan seurakuntayhtymä Kokkolan seurakuntayhtymä

Kokkolan seurakuntayhtymä

Kokkolan seurakuntayhtymään kuuluu kuusi seurakuntaa: Kokkolan suomalainen seurakunta, Kokkolan ruotsalainen seurakunta, Kälviän, Kaustisen-Ullavan, Lohtajan ja Halsuan seurakunnat. Seurakuntayhtymä hoitaa seurakuntien talous- ja henkilöstöhallinnon, aluekeskusrekisterin toiminnot sekä kiinteistö- ja hautaustoimet. Seurakuntayhtymä hoitaa myös seurakuntien yhteisiä tehtäviä kuten sairaalasielunhoitoa, perhesasiain neuvottelukeskusta sekä viestintää.

Meillä on tarjota monenlaisia, erilaisia ja mielenkiintoisia töitä. Tarvitsemme pappeja, kanttoreita, diakoniatyön, nuorisotyön ja varhaiskasvatuksen osaajia. Tekijöitä tarvitaan myös mm. hallinnon, toimistotyön, kiinteistönhoidon, keittiötyön ja hautaustoimen tehtävissä.

Karleby kyrkliga samfällighet består av sex församlingar: Karleby finska församling, Karleby svenska församling, Kelviå församling, Kaustby-Ullava församling, Lochteå församling samt Halso församling. Samfälligheten har hand om församlingarnas ekonomi- och personalförvaltning, regioncentralregistrets funktioner samt fastighets- och begravningsväsendet. Samfälligheten sköter också församlingarnas gemensamma arbetsområden såsom sjukhussjälavården, familjerådgivningscentralen samt information och kommunikation.

Vi kan erbjuda intressanta arbetsuppgifter inom många olika arbetsområden. Vi behöver yrkeskunniga präster, kantorer, diakoner och anställda inom fostringsarbetet. Uppgifter finns också bl. a. inom förvaltning, kontorsarbete, fastighetsskötsel, köksarbete och begravningsväsendet.

Työpaikat Kokkolan seurakuntayhtymä 1 Näytä kaikki Näytä kaikki