Malax församling

Maalahden seurakunta

Haluatko tehdä työtä sydämellisessä ympäristössä?

Maalahdenn seurakunta tarjoaa säännöllistä toimintaa ja tapahtumia monipuolisesti kaikenikäisille. Voit tulla mukaan toimintaan vaikka et olisi aiemmin ollut mukana seurakunnan toiminnassa, tai vaikka et olisikaan seurakuntamme jäsen. Seurakunta voi olla paikka, josta löytyy uusia ystäviä, elämyksiä ja saa vahvan kokemuksen yhteisöllisyydestä. Seurakunnassa voi harrastaa, kasvaa ihmisenä ja Jumalan tuntemisessa.

Seurakunnan toiminnassa voit tukea toimimalla vapaaehtoisena esimerkiksi lähetyspiirissä tai tapahtumien erilaisissa jerjestelytehtävissä. Vapaaehtoiseksi voi hakeutua ottamalla yhteyttä seurakuntaan.

Keitä me olemme?

Meidän seurakunnassa ovat pappeja, kanttorit, diakonit, lapsi- ja nuorisotyntekijät, vahtimestarit ja toimistotyöntekijät kansliassa ja taloustoimistossa.

Mitä tarjoamme?

Haluamme, että työntekijämme voivat hyvin, kehittävät osaamistaan ja ammattitaitoaan, sekä tuntevat työn tekemisen iloa. Tarjoamme kannustavan työympäristön ja mm. liikuntaedun. Uskomme, että hyvällä mielellä työskentelevät työntekijät käyttävät osaamistaan laajasti palvellakseen seurakuntalaisia.

Tervetuloa Maalahteen!

Maalahti on mahdollisuuksien kunta – kaikkina vuodenaikoina. Maalahti sijaitsee kauniilla länsirannikolla, jossa luonto, metsät, järvet ja meri sulautuvat yhteen. Maalahti on nykyaikainen kaksikielinen saaristokunta, jossa asukkaat viihtyvät, koska palvelut ovat lähellä, kunnassa on hyvät mahdollisuudet vapaa-ajanviettoon ja kulttuurielämyksiin ja asukkailla on hyvä yhteishenki. Mainio paikka, jossa on tilaa kaikenikäisille. Lisäksi Vaasan kaupunki sykkeineen on lähellä.

Työpaikat Malax församling 1 Näytä kaikki Näytä kaikki
Kuntarekry Kuntarekry-logo