Karjasillan seurakunta Karjasillan seurakunta Karjasillan seurakunta Karjasillan seurakunta

Karjasillan seurakunta

Karjasillan seurakunta on yksi Oulun seurakuntayhtymän seitsemästä seurakunnasta. Aluetyöpainotteinen seurakunta on toiminnallisesti jaettu Kaakkuri-Metsokankaan, Kastelli-Maikkulan ja Karjasilta-Kaukovainion alueisiin. Juurevasti ajassa elävä Karjasillan seurakunta on toiminnan lisäksi myös levon yhteisö. Me työntekijät, seurakuntalaiset ja luottamushenkilöt vaikutamme yhdessä. Haluamme olla mukana alueen ihmisten elämässä; niin arjessa kuin elämän taitekohdissa. Myös seurakuntamme kansainvälinen diakonia ja lähetystyö ovat vireää.

Karjasillan seurakunta työnantajana

Karjasillan seurakunnassa on 45 työntekijää. Työskentelemme moniammatillisissa tiimeissä. Kohtaamme Ihmisiä vauvasta vaariin. Teemme tavoitteellista työtä, joka on mielekästä ja merkityksellistä. Työilmapiirimme on ystävällinen ja kunnioittava.

Karjasillan seurakunnan työntekijöille kuuluvat Oulun seurakuntayhtymän mittavat työntekijäedut. Käytössämme on liikunta-, kulttuuri- ja lounasetu Epassi sekä on oikeus käyttää Oulu Cardia Oulun kaupungin liikuntapalveluihin, esimerkiksi kuntosalille ja uimahalliin. Meillä on mahdollisuus hyödyntää työsuhdepolkupyöräetua. Sille on käyttöä globaalissakin vertailussa esimerkillisessä pyöräilykaupungissa. Työnantaja palkitsee työntekijöitä viiden vuoden välein. Työkykymme ylläpitoa tukee myös laajennettu työterveyshuolto.

Kirkko työnantajana on luotettava ja turvallinen toimija. Olemme julkisyhteisö ja toimintamme on läpinäkyvää.

Karjasillan seurakunta – Sinun tähtesi!

Työpaikat Karjasillan seurakunta 0 Näytä kaikki
No org results text

Ei tuloksia

Työnantajalla ei ole tällä hetkellä työpaikkailmoituksia julkaistuna.