Oulun tuomiokirkkoseurakunta

Oulun tuomiokirkkoseurakunta on yksi Oulun seurakuntayhtymän seitsemästä seurakunnasta. Olemme vahvasti mukana alueen ihmisten elämässä; niin arjessa kuin elämän taitekohdissa.
Oulun tuomiokirkkoseurakunta on vireä ja moni-ilmeinen, oululainen seurakunta, jonka moni muuallakin Oulussa asuva kokee omakseen. Seurakunta toimii aivan Oulun ydinkeskustan lisäksi Raksilassa, Toivoniemessä, Etu-Lyötyssä ja Limingantullissa.

Oulun tuomiokirkkoseurakunta työnantajana

Oulun tuomiokirkkoseurakunnassa on noin 25 työntekijää ja teemme työtä moniammatillisessa tiimissä eri alojen ammattilaisten kanssa. Toimimme Oulun seurakuntayhtymän nykyaikaisissa ja viihtyisissä tiloissa, jotka sijaitsevat kaupungin ydinkeskustassa. Kirkko työnantajana on luotettava ja turvallinen toimija. Olemme julkisyhteisö ja toimintamme on läpinäkyvää.

Olemme panostaneet siihen, että voisit kokea seurakunnan yhteisönä, jossa on paikka myös Sinulle. Paikka, jossa kantaa Jumalan rakkaus ja yhteys toinen toisiimme siitä huolimatta, että olemme kaikki erilaisia ihmisiä.

Työilmapiiri on ystävällinen ja kunnioittava. Työtehtävät ovat vaihtelevia ja työn tekemiseen on ajantasaiset välineet. Myös työntekijöiden osaamisen kehittämisen mahdollisuuksiin on panostettu paljon.
Käytössämme on liikunta-, kulttuuri- ja lounasetu Epassi ja lisäksi työntekijöillä on oikeus käyttää Oulu Cardia kaupungin liikuntapalveluihin esimerkiksi kuntosalille tai uimahalliin. Oulu on mahtava pyöräilykaupunki ja meillä onkin mahdollisuus hyödyntää työsuhdepolkupyöräetua. Käytössämme on myös laajennettu työterveyshuolto.

Oulun tuomiokirkkoseurakunta – Sinun tähtesi!

Työpaikat Oulun tuomiokirkkoseurakunta 0 Näytä kaikki
No org results text

Ei tuloksia

Työnantajalla ei ole tällä hetkellä työpaikkailmoituksia julkaistuna.