Porvoon seurakuntayhtymä

Monia erilaisia tehtäviä Porvoon seurakuntayhtymässä - Tervetuloa meille töihin!

Harava ja lapio. Tai tietokone ja puhelin. Työntekijöidemme tärkeimmät työkalut vaihtelevat paljon, mutta meille kaikille on yhteistä, että työskentelemme porvoolaisten parhaaksi.

Porvoon seurakuntayhtymä on turvallinen työnantaja, joka tarjoaa monia erilaisia tehtäviä. Yhtymä hoitaa yhteiset toiminnot, jotka tukevat työtä Porvoon suomalaisessa seurakunnassa ja Borgå svenska domkyrkoförsamlingissa. Kyse on hautaustoimesta, kiinteistötoimesta, taloudesta, viestinnästä, henkilöstöhallinnosta ja muusta yhteisestä hallinnosta. Yhtymän vastuulla on myös sairaalasielunhoito ja perheneuvonta.

Seurakuntayhtymässä on noin 50 työntekijää ja seurakunnissa suurin piirtein saman verran.

Työntekijämme saavat kehittyä kouluttautumalla omalla työalallaan. Tarjoamme myös työterveydenhuoltoa yli lakisääteisen minimitason, esimerkiksi fysioterapiaa ja lyhytpsykoterapiaa. Lisäksi tarjoamme työntekijöille liikunta- ja kulttuuriseteleitä sekä lounasedun.

Porvoon seurakuntayhtymällä on kirkon ympäristödiplomi.

Tervetuloa meille töihin!

Työpaikat Porvoon seurakuntayhtymä 0 Näytä kaikki
No org results text

Ei tuloksia

Työnantajalla ei ole tällä hetkellä työpaikkailmoituksia julkaistuna.

Kuntarekry Kuntarekry-logo

KirkkoRekryn somekanavissa jaetaan avoimia työpaikkoja ja työnhakuvinkkejä lähes päivittäin. Ota @kirkkorekry seurantaan Facebookissa, Instagramissa, LinkedInissä ja X:ssä!