Kirkko Turussa ja Kaarinassa - rohkeasti taivaan asialla

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä on noin 430 työntekijän mukava yhteisö, jossa työntekijät välittävät toisistaan ja arvostavat toistensa työtä. Arvomme ovat pyhyys, inhimillisyys, rohkeus ja luotettavuus. Henkilöstömme työhyvinvointi on yksi strategiamme painopisteistä. Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymällä on myös kirkon ympäristödiplomi. Teemme työtä vajaan 140 000 turkulaisen ja kaarinalaisen parissa.

Mitä tarjoamme?

Työntekijälle tarjoamme mielekään työn ja työympäristön lisäksi mm. toimivan työterveyshuollon ja hyvät henkilöstöedut. Niihin kuuluvat mm. lounasetu sekä yhdistetty liikunta-, kulttuuri-, hyvinvointi- ja työmatkaetu.

Kannustamme työntekijöitämme kouluttautumaan ja kehittymään omalla alallaan sekä tarjoamme mahdollisuudet siihen. Työtehtävistä riippuen tarjoamme mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön.

Missä toimimme?

Seurakuntayhtymä toimii kahden kaupungin – Turun ja Kaarinan – alueella ja siihen kuuluu yhdeksän suomenkielistä seurakuntaa ja yksi ruotsinkielinen seurakunta:

Seurakuntayhtymän yksikköjä ovat hallinto- ja talouspalvelut, viestintäpalvelut, kiinteistö- ja hautaustoimipalvelut, yhteinen diakonia- ja sielunhoitotyö, yhteinen kasvatustyö sekä keskusrekisteripalvelut. Eri yksiköistä voi lukea lisää täältä.

Lue lisää meistä verkkosivuiltamme osoitteesta turunseurakunnat.fi.

Työpaikat Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä 2 Näytä kaikki Näytä kaikki

KirkkoRekryn somekanavissa jaetaan avoimia työpaikkoja ja työnhakuvinkkejä lähes päivittäin. Ota @kirkkorekry seurantaan Facebookissa, Instagramissa, LinkedInissä ja X:ssä!