Etsimme Helsingin seurakuntayhtymän kokoaikaiseen vakituiseen työsuhteeseen kielenkääntäjää asianhallintapalveluyksikköön Helsingin Kallioon.
Asianhallintapalveluyksikkö tuottaa asianhallinta-, käännös- ja johdon assistenttipalveluita Helsingin seurakuntayhtymälle sekä vastaa kirjaamon toiminnasta, tietopalvelusta ja seurakuntayhtymän keskusarkiston hoidosta.
Kääntäjä tukee seurakuntayhtymän kaksikielisyyttä kääntämällä yhteisen kirkkovaltuuston esityslistoja ja pöytäkirjoja sekä soveltuvin osin muiden osastojen ja yksiköiden operatiiviseen toimintaan liittyvää materiaalia, kuten juridisia asiakirjoja, kauppakirjoja ja ohjeita. Kääntäjä vastaa seurakuntayhtymän sääntökokoelman ruotsinkielisyydestä sekä käännöspalveluiden koordinoinnista. Kääntäjä toimii vahvassa vuorovaikutuksessa seurakuntayhtymän yhteisten palveluiden kanssa.
Kääntäjällä tulee olla tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja hänen tulee olla auktorisoitu kielenkääntäjä (suomi-ruotsi). Myös muu kielitaito katsotaan eduksi.
Tehtävässä onnistuminen edellyttää:
- Tehtävään soveltuvaa koulutusta ja asiantuntemusta
- Auktorisoidun kääntäjän (suomi-ruotsi) kelpoisuutta
- Erinomaisia tiedonhakutaitoja ja aiempaa kokemusta ammattikääntämisestä
- Paineensietokykyä ja kykyä käsitellä suuriakin kokonaisuuksia
- Mahdollinen seurakuntahallinnon tai muu julkishallinnon tuntemus katsotaan eduksi.
Toivomme, että omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja toimit aktiivisena tiimin jäsenenä työyhteisössä.
Yhdenvertaisuus on meille tärkeää. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä.
Me tarjoamme sinulle:
- Mukavat ja luotettavat työkaverit
- Mahdollisuuden tuettuun lounas- ja liikuntaetuun, kuukausittaiseen työmatkaetuun (HSL) sekä työterveyshuollon palveluihin.
- Joustoa työn ja vapaa-ajan yhteensovittamiseen.
Toimitilamme ovat hyvien kulkuyhteyksien äärellä Kalliossa ja tehtävässä on mahdollisuus hybridityöskentelyyn.
Tehtävä täytetään 1.8.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 601 mukaisesti. Tehtäväkohtainen peruspalkka on 3232,80 €/kk. Peruspalkan lisäksi on työntekijän kokemuksen mukaan mahdollisuus saada KirVESTES mukaista kokemuslisää 120,50-423,50 € / kk.
Lisätietoja tehtävästä antaa asianhallintapalveluiden päällikkö Teemu Nieminen 29.4 klo 13-15 ja 5.5 klo 9-11, puh. +358 40 9641020 tai sähköposti teemu.nieminen@evl.fi.
Hae tehtävää KirkkoRekry-järjestelmän kautta 19.5.2025 klo 23.59 mennessä. Varsinaiset haastattelut järjestetään viikolla 22 ja 23 Seurakuntien talolla (Kolmas linja 22 B). Käymme hakemuksia läpi jo tehtävän hakuaikana.
https://www.helsinginseurakunnat.fi/artikkelit/hallinto-jataloustoimisto_1
Etsimme Helsingin seurakuntayhtymän kokoaikaiseen vakituiseen työsuhteeseen kielenkääntäjää asianhallintapalveluyksikköön Helsingin Kallioon.
Asianhallintapalveluyksikkö tuottaa asianhallinta-, käännös- ja johdon assistenttipalveluita Helsingin seurakuntayhtymälle sekä vastaa kirjaamon toiminnasta, tietopalvelusta ja seurakuntayhtymän keskusarkiston hoidosta.
Kääntäjä tukee seurakuntayhtymän kaksikielisyyttä kääntämällä yhteisen kirkkovaltuuston esityslistoja ja pöytäkirjoja sekä soveltuvin osin muiden osastojen ja yksiköiden operatiiviseen toimintaan liittyvää materiaalia, kuten juridisia asiakirjoja, kauppakirjoja ja ohjeita. Kääntäjä vastaa seurakuntayhtymän sääntökokoelman ruotsinkielisyydestä sekä käännöspalveluiden koordinoinnista. Kääntäjä toimii vahvassa vuorovaikutuksessa seurakuntayhtymän yhteisten palveluiden kanssa.
Kääntäjällä tulee olla tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja hänen tulee olla auktorisoitu kielenkääntäjä (suomi-ruotsi). Myös muu kielitaito katsotaan eduksi.
Tehtävässä onnistuminen edellyttää:
- Tehtävään soveltuvaa koulutusta ja asiantuntemusta
- Auktorisoidun kääntäjän (suomi-ruotsi) kelpoisuutta
- Erinomaisia tiedonhakutaitoja ja aiempaa kokemusta ammattikääntämisestä
- Paineensietokykyä ja kykyä käsitellä suuriakin kokonaisuuksia
- Mahdollinen seurakuntahallinnon tai muu julkishallinnon tuntemus katsotaan eduksi.
Toivomme, että omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja toimit aktiivisena tiimin jäsenenä työyhteisössä.
Yhdenvertaisuus on meille tärkeää. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä.
Me tarjoamme sinulle:
- Mukavat ja luotettavat työkaverit
- Mahdollisuuden tuettuun lounas- ja liikuntaetuun, kuukausittaiseen työmatkaetuun (HSL) sekä työterveyshuollon palveluihin.
- Joustoa työn ja vapaa-ajan yhteensovittamiseen.
Toimitilamme ovat hyvien kulkuyhteyksien äärellä Kalliossa ja tehtävässä on mahdollisuus hybridityöskentelyyn.
Tehtävä täytetään 1.8.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 601 mukaisesti. Tehtäväkohtainen peruspalkka on 3232,80 €/kk. Peruspalkan lisäksi on työntekijän kokemuksen mukaan mahdollisuus saada KirVESTES mukaista kokemuslisää 120,50-423,50 € / kk.
Lisätietoja tehtävästä antaa asianhallintapalveluiden päällikkö Teemu Nieminen 29.4 klo 13-15 ja 5.5 klo 9-11, puh. +358 40 9641020 tai sähköposti teemu.nieminen@evl.fi.
Hae tehtävää KirkkoRekry-järjestelmän kautta 19.5.2025 klo 23.59 mennessä. Varsinaiset haastattelut järjestetään viikolla 22 ja 23 Seurakuntien talolla (Kolmas linja 22 B). Käymme hakemuksia läpi jo tehtävän hakuaikana.
https://www.helsinginseurakunnat.fi/artikkelit/hallinto-jataloustoimisto_1
Lisätietoja tehtävästä antaa asianhallintapalveluiden päällikkö Teemu Nieminen 29.4 klo 13-15 ja 5.5 klo 9-11, puh. +358 40 9641020 tai sähköposti teemu.nieminen@evl.fi.
Helsingin seurakuntayhtymään kuuluu 19 seurakuntaa, jotka ovat toiminnallisesti itsenäisiä yksiköitä. Yhdessä seurakunnat muodostavat Helsingin seurakuntayhtymän, jonka yksiköt hoitavat muun muassa talous-, henkilöstö-, jäsenrekisteriasioita, yhtymän yhteistä hallintoa, kiinteistöjä, hautausmaita ja viestintää.
Hallinto-osastolla huolehditaan seurakuntien talouden kokonaisuudesta, yhtymän yhteisestä hallinnosta ja lakiasioista, jäsenrekisterin ylläpidosta ja kirkonkirjoista ja tietohallinnosta.
Sijainti
Kolmas Linja 22
00530 Helsinki
Muut tehtävään liittyvät tiedot
Helsingfors kyrkliga samfällighet
Helsingin seurakuntayhtymä
Helsingin seurakuntayhtymä
Helsingin seurakuntayhtymä
Kirkkohallitus
Kirkkohallitus
Kirkkohallitus
Kirkkorekrystä löytyy kirkon avoimet työpaikat kaikkialta Suomesta.
Työnhakijoille tarjoamme työvälineet työpaikkojen hakemiseen sekä tietoa työnhaun tueksi.
Työnantajille tarjoamme rekrytoinnin ohjelmisto- ja asiantuntijapalveluja, jotka sopivat ulkoiseen ja sisäiseen rekrytointiin.
Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseen. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön. Katso palvelun tietosuojaseloste, tietosuojalauseke tietoa sivusta -osio ja saavutettavuusseloste.
Palautetta voit lähettää osoitteeseen: tuki@kirkkorekry.fi tai lomakkeella.
Kirkkorekry-palvelun tuottaa Grade Solutions Oy.
browser-warning-description