Avoin haku - Tampereen seurakuntayhtymä - Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä

Oletko kiinnostunut työskentelemään Tampereen seurakuntayhtymässä?
Mikäli sopivia työpaikkoja ei tällä hetkellä ole avoimena, voit jättää avoimen hakemuksen.
Avoimet hakemukset ovat seurakuntayhtymän yksiköiden työnjohdon käytettävissä, mikäli nämä hakevat tilapäistä määräaikaista työvoimaa. Vakituisiin ja pitempi kestoisiin virka- tai työsuhteisiin tulee jättää kyseisen tehtävän hakuilmoituksen mukainen hakemus.

Lähetä hakemuksesi ja CV tähän avoimeen rekrytointiin ja kerro, millaisista tehtävistä olisit kiinnostunut ja millaista osaamista voisit meille tuoda! Avoimella hakemuksella voit hakea myös harjoittelupaikkaa, työkokeilupaikkaa, tet-harjoittelupaikkaa tai mahdollisuutta opinnäytetyön tekemiseen.
Käsittelemme saapuneet hakemukset säännöllisesti ja olemme tarvittaessa sinuun yhteydessä.

Huomioithan, että avoin hakemus ei automaattisesti siirry rekrytointeihin, joista on julkaistu oma työpaikkailmoitus. Hae paikkaa kyseisen työpaikkailmoituksen kautta.

Henkilöstöasiantuntija Minna Muurinen puh. 040 804 8049

Tampere on monien tutkimusten mukaan halutuimpia asuinpaikkoja Suomessa. Keskeinen sijainti ja monipuolinen kulttuuri-, urheilu- ja harrastustarjonta tekevät kaupungista hyvän paikan asua. Myös kirkko on osa tamperelaisten arkea. Tuhannet tamperelaiset käyvät päivittäin seurakuntien kerhoissa ja tapahtumissa, toimivat vapaaehtoisina tai käyttävät kirkon palveluita. Luomakunnan varjeleminen on yksi kirkon valitsemista strategisista painopisteistä, ja vastuuta ympäristöstä kannetaan monella tapaa. Tampereen seurakuntien tunnus on Reilusti kristitty. Se sopii tamperelaiseen menoon, reiluun ja kursailemattomaan.

Näsilinnankatu 26
33200 Tampere