Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Diakoniatyöntekijä - Salon seurakunta

Tule diakoniatyöntekijäksi kauniiseen Varsinais-Suomeen! Salon seurakunnassa, Marttilan ja Kosken alueella, on avoinna määräaikainen diakonian viransijaisuus.

Viransijaisuus kestää 31.5.2025 saakka ja tehtävänä on yleinen alueellinen diakoniatyö.

Toimenkuvaan sisältyy perinteistä kotikäyntityötä. Marttilan ja Kosken kuntien alueella, jossa asuu paljon vanhuksia. Tehtävä vaatii oman auton käyttöä. Työhön sisältyy vastaanottotyötä; keskusteluja ja taloudellista avustamista. Kerhot ja leirityö ovat diakonian tehtäviä samoin mahdollinen rippikoulutyö.

Martinkosken seurakunta on liittynyt osaksi Salon seurakuntaa 1.1.2023. Mukavaan diakoniatiimiin kuuluu diakoniajohtaja, toimistosihteeri sekä 15 diakoniatyöntekijää. Työ vaatii sekä itsenäistä työotetta että tiimityötätaitoja.

Haemme ensisijaisesti diakonian viran kelpoisuuden täyttävää henkilöä, mutta myös epäpätevät tehtävään soveltuvat hakijat huomioidaan. Valitun tulee olla evl. kirkon jäsen. Tehtävän palkka on KirVESTES 502, lisäksi kokemuksen mukaiset kokemuslisät.

Diakoniajohtaja Sirkku Nivala
sirkku.nivala@evl.fi

Salon seurakunta on laaja ja Martinkosken liityttyä 1.1.2023 syntyi noin 39 000 jäsenen seurakunta. Seurakunnassa on noin 130 vakinaista työntekijää. Salon seurakunnan alueella asuu noin 55 000 henkeä.

Kirkkokatu 6
24100 Salo