Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Erityisnuorisotyönohjaaja - Lahden seurakuntayhtymä

Lahden seurakunnat hakee kasvatuksen ja perheasioiden yksikköön

Erityisnuorisotyönohjaajaa vakituiseen työsuhteeseen 1.1.2025 alkaen.

Etsimme tiimityöntekijää, joka haluaa olla tavoittamassa haastavissa elämäntilanteissa olevia nuoria ja kehittämässä uusia toimintoja heidän tukemisekseen. Haettavana olevan tehtävän kärki on pienryhmätoiminnassa, kouluyhteistyössä ja nuorten yksilötukemisessa.

Erityisnuorisotyön tiimi tekee työtään Lahden viiden seurakunnan alueilla. Tiimin työkenttään kuuluu verkostoyhteistyö, pienluokkien retki- ja leiritoiminta, yksilötuettavien nuorten kanssa toimiminen sekä pienryhmätoiminta yhteistyössä alueen koulujen kanssa, myös digitaalinen pelitoiminta ja moottoripajatoiminta yli 10 vuoden ajalta. Lisäksi tiimin jäsenet osallistuvat rippikoulutyöhön ja toteuttavat erilaisia projekteja ulkopuolisuuden ehkäisemiseksi.

Erityisnuorisotyössä saat ympärillesi tiimin, jossa tuetaan jokaista löytämään omat vahvuutensa ja etsitään yhdessä ratkaisuja haastaviin tilanteisiin. Yksikössämme tuetaan uudenlaisten työtapojen kokeilemiseen ja työn suunnittelu on joustavaa. Tarjoamme hyvän perehdytyksen tehtäviin ja monipuolisesti koulutusmahdollisuuksia. Lahden seurakuntien henkilökunnalla on käytössään kattava työterveyshuolto, lounasetu sekä liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointietu.

Toivomme sinulta oma-aloitteisuutta, innostusta kehittää työtä ja kykyä toimia osana tiimiä. Katsomme eduksi kokemuksen haastavassa elämäntilanteessa olevien nuorten tukemisesta ja erilaisissa verkostoissa toimimisesta.

Tehtävän kelpoisuusvaatimuksena on Kirkkohallituksen päätös nro 137 nuorisotyönohjaajan viran haltijalta ja nuorisotyönohjaajan työtä pääasiallisena tehtävänään tekevältä viranhaltijalta vaadittavasta tutkinnosta tai muu tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja osaaminen.

Hakijan tulee olla ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen. Tehtävässä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa.

Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 502 mukaan (2882,20 €/kk). Lisäksi maksetaan harkinnanvaraista euromääräistä kokemuslisää aikaisemman työkokemuksen perusteella (enintään 358,50 €/kk). Työ on hengellistä työtä, johon ei sovelleta työaikaa.

Hakijoiden tulee kutsuttaessa varautua haastatteluun torstaina 10.10.

Hae työpaikkaa 23.9.2024 klo 12.00 mennessä täyttämällä hakemus sähköisesti osoitteessa https://kirkkorekry.fi.

Hakuilmoitus on julkaistu yleisessä tietoverkossa Lahden seurakuntien verkkosivuilla
2.9.2024.

Lisätietoja antavat kasvatuksen ja perheasioiden johtaja Reetta Kalteenmäki 044 719 1280 reetta.kalteenmaki@evl.fi tai tiimin lähiesihenkilö Janne Konttinen 044 719 1271 janne.konttinen@evl.fi.

Lahti on hyvien kulkuyhteyksien päässä lähellä pääkaupunkia sijaitseva kaupunki, joka tunnetaan Salpausselän harjustaan sekä vireästä urheilu- ja kulttuurielämästä. Lahden viisi paikallisseurakuntaa muodostavat seurakuntayhtymän, joka huolehtii muun muassa seurakuntien yhteisistä tehtävistä. Lahden seurakuntien väkiluku on 76 000 ja työntekijämäärä reilut 300. Talous on tasapainossa ja aktiivisella hallinto- ja toimintarakenteen kehittämisellä turvataan tulevaisuuden toimintaedellytyksiä.

Vapaudenkatu 6
15110 Lahti

• Pikalinkit

Päivitämme KirkkoRekryä torstaina 12.9. kello 7-11 välisenä aikana. Voit selata normaalisti työpaikkailmoituksia, mutta päivityksen aikana et pääse kirjautumaan omaan profiiliisi tai lähettämään työhakemuksia. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa!