Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Hautaustoimen työnjohtajan sijaisuus - Espoon seurakuntayhtymä

Hautaustoimen työnjohtajan sijainen Kellonummen hautausmaalle

Haluatko työskennellä merkityksellisessä ja arvokkaassa työssä, jossa jokainen päivä on erilainen? Haemme nyt Espoon seurakuntayhtymän hautauspalveluissa hautaustoimen työnjohtajaa vähintään vuoden mittaiseen määräaikaiseen sijaisuuteen Kellonummen hautausmaalle.
Hautaustoimen työnjohtaja vastaa Kellonummen hautausmaan käytännön työn organisoinnista, valvonnasta ja toimii hautausmaan henkilökunnan lähiesihenkilönä.

Hautaustoimen työnjohtajan työtehtäviin kuuluvat hautausmaan ja sen lähiympäristön hoidon suunnittelu ja aikataulutus, sekä hautauksiin ja hautojen hoitoon liittyvien töiden suunnittelu, johtaminen ja asiakaspalvelutehtävät.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää viheralan tuntemusta, kokemusta työnjohtotehtävistä sekä hyviä asiakaspalvelu- ja ihmissuhdetaitoja. Kyky hallita ja hahmottaa kokonaisuuksia sekä hyvät it-taidot edesauttavat onnistunutta tehtävän hoitoa. Ajokortti ja oman auton käyttömahdollisuus on välttämätön työn luonteen ja sijainnin vuoksi

Odotamme sinulta vähintään vihertuotantoon suuntautunutta erikoisammattitutkintoa tai hortonomin opisto- tai AMK-tutkintoa. Hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa sekä tyydyttävää ruotsin ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa.

Valittavan tulee kuulua evankelisluterilaisen kirkkoon.

Arvostamme itseohjautuvaa ja oma-aloitteista työskentelytapaa sekä paineensietokykyä. Aikaisempi työkokemus hautaustoimen tehtävistä ja työalan tuntemus katsotaan eduksi. Työskentely tapahtuu pääasiassa Kellonummen hautausmaalla, mutta yhteistyö koko hautauspalveluiden henkilöstön kesken on aktiivista.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, vaihtelevan ja monipuolisen työn, mukavan ja kannustavan työyhteisön, lakisääteistä laajemman työterveyshuollon sekä työhyvinvointia tukevat henkilöstöedut. Työsopimussuhteen palkka on 3248-3625 € / kk työkokemuksesta riippuen ja tehtävä kuuluu vaativuusryhmään 503. Tehtävä täytetään 18.11.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan. Työsuhteessa on koeaika.

Kellonummen hautausmaa sijaitsee Pohjois-Espoossa ja on Espoon seurakuntayhtymän viidestä hautausmaasta pinta-alaltaan suurin. Hautausmaalla on arkku- sekä uurnahautaosastoja, muistolehtoja ja tunnustukseton hautaosasto. Kellonummen hautausmaa on saanut arvostetun kansainvälisen Green Flag Award-palkinnon jo kolmena vuonna peräkkäin.

Lisätietoja tehtävistä antavat hautaustoimen työnjohtaja Viia Löppönen puh. 050 438 0110 ja ylipuutarhuri Miina Renqvist puh. 040 516 3342.

Lisätietoja Espoon seurakuntayhtymästä löydät: http://www.espoonseurakunnat.fi

Tehtäviä haetaan täyttämällä sähköinen hakulomake KirkkoHR palvelussa: http://www.espoonseurakunnat.fi/info-ja-asiointi/tyopaikat - Avoimet työpaikat. Hakemuksen tulee olla perillä viimeistään 7.10.2024 klo 12. Haastattelut kutsutuille järjestetään 17.10. tai 18.10.2024.

Tule mukaan tekemään arvokasta työtä kanssamme!

Espoon kuusi seurakuntaa muodostavat maamme toiseksi suurimman seurakuntayhtymän. Seurakuntayhtymän tehtävänä on mm. huolehtia hautaustoiminnasta. Espoossa on tällä hetkellä viisi hautausmaata.

Kellonummentie 17
02740 Espoo