Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Kasvatuksen ja perheasioiden johtaja, Lahden seurakuntayhtymä - Mikkelin hiippakunnan tuomiokapituli

Lahden seurakuntayhtymä hakee vakinaiseen virkasuhteeseen kasvatuksen ja perheasioiden johtajaa

Virkaan valittavan tehtävänä on vastata Lahden seurakuntien Kasvatus- ja perheasioiden yksikön johtamisesta, toiminnan suunnittelusta, organisoinnista ja kehittämisestä. Hän toimii yksikön henkilöstön johtajana sekä kasvatus- ja perheasioiden asiantuntijana seurakuntayhtymässä.

Johtajan tehtäviin kuuluu valmistella, toteuttaa ja vastata yksikön toiminta- ja taloussuunnittelusta sekä vastata yksikön hallinnollisista tehtävistä. Lisäksi johtajan tehtävä sisältää viestintää ja verkostoyhteistyötä yhteistyökumppanien kanssa. Johtajan alaisuudessa työskentelee 61 henkilöä.

Kasvatuksen ja perheasioiden johtajalla tulee olla papin virkaan oikeuttava ylempi korkeakoulututkinto sekä riittävä perehtyneisyys kirkon kasvatus- ja perhetyöhön. Hakijalta edellytetään riittävää seurakunnallisen työalan tuntemusta ja kokemusta esihenkilötehtävistä sekä näyttöä kehittävästä työotteesta. Eduksi katsotaan seurakuntayhtymän henkilöstö- ja hallintomenettelyn tuntemus, hyvät henkilöstöjohtamistaidot ja kyky luoda yhteistyöverkostoja sekä hyvät neuvottelutaidot.

Virka tulee ottaa vastaan 1.1.2025 tai sopimuksen mukaan. Viran palkkaus määräytyy KirVESTES vaativuusryhmä 701 mukaan (vähintään 4876, 16 €/kk) Lisäksi maksetaan harkinnanvaraista euromääräistä kokemuslisää aikaisemman työkokemuksen perusteella (enintään 654 €/kk). Viran täyttämisessä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Virkaan valittavan tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen viran vastaanottamista. Virkaan valittavan tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen.

Hakijan tulee kutsuttaessa varautua haastatteluun viikolla 40. Osa hakijoista voidaan haastattelujen jälkeen kutsua soveltuvuusarviointiin.

Hae työpaikkaa 23.9.2024 klo 12:00 mennessä täyttämällä hakemus sähköisesti.

Tiedusteluihin vastaa yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja, kirkkoherra Kari Eskelinen, puh. 044 7191213, kari.eskelinen@evl.fi

Lahden seurakuntien henkilöstöllä on käytössään kattava työterveyshuolto, lounasetu sekä liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointietu. Lahti sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä lähellä pääkaupunkiseutua. Se tunnetaan Salpausselän harjusta sekä vireästä urheilu- ja kulttuurielämästä. Lahden seurakuntiin kuuluu viisi seurakuntaa, joiden yheenlaskettu jäsenmäärä on 73 136. Talous on tasapainossa ja aktiivisella hallinto- ja toimintarakenteen kehittämisellä turvataan tulevaisuuden toimintaedellytyksiä.

Vapaudenkatu 6
15100 Lahti

• Pikalinkit

Päivitämme KirkkoRekryä torstaina 12.9. kello 7-11 välisenä aikana. Voit selata normaalisti työpaikkailmoituksia, mutta päivityksen aikana et pääse kirjautumaan omaan profiiliisi tai lähettämään työhakemuksia. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa!