Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Kausityöntekijä kasvatustyöhön - Lahden seurakuntayhtymä

10 kausityöntekijää nuorisotyöhön paikallisseurakuntiin (Joutjärvi, Keski-Lahti, Laune, Nastola, Salpausselkä) kesäksi 2–3 kk ajaksi. Leirityöntekijöitä rippikouluihin talvilomaviikolle 9. Leirityöntekijöitä kesän rippikouluihin ja varhaisnuortenleireille

Kausityöntekijöitä nuoriso-, rippikoulu- ja varhaisnuorisotyöhön vuodelle 2025

Rekrytoimme:
• 10 kausityöntekijää nuorisotyöhön paikallisseurakuntiin (Joutjärvi, Keski-Lahti, Laune, Nastola ja Salpausselkä) kesäksi 2-3 kk ajaksi. Työhön kuuluu paikallisseurakunnan kesänuorisotyön suunnittelua ja toteutusta sekä kaksi rippikoululeiriä ja mahdollisesti Jatkoripari. Tehtävä saattaa sisältää myös sopimuksen mukaan muuta seurakuntatyötä, esim. varhaisnuorisotyötä tai yleistä seurakuntatyötä.
• Leirityöntekijöitä rippikouluihin talvilomaviikolle 9.
• Leirityöntekijöitä kesän rippikouluihin ja varhaisnuortenleireille.

Olisitko sinä yksi täyden kympin työntekijä Lahden seurakuntiin? Me Lahdessa panostamme vaikuttavaan leirityöhön ja kokoavaan nuorisotyöhön, jotka tarjoavat lapsille ja nuorille kokemuksen joukkoon kuulumisesta ja hyväksynnästä. Arvostamme innostusta ja halua kehittää omaa osaamista sekä itsenäistä työotetta.
Toivomme, että haluat työskennellä lasten- ja nuorten kanssa ja tukea heidän kristillistä kasvuaan. Katsomme eduksi kokemuksen leiri- ja kasvatustyöstä ja musiikkiosaamisen. Työtä teemme moniammatillisissa tiimeissä.

Kerro hakemuksessasi, mitä tehtävää ja mihin viidestä seurakunnista ensisijaisesti haet. Mainitse myös, mikäli olet käytettävissä kaikkien tehtävien ja seurakuntien osalta. Liitäthän hakemukseen mukaan videotehtävän (Tee maksimissaan kahden minuutin video, jossa kerrot millaisen hartauden pitäisit rippikouluikäisille nuorille.) Video lähetetään: lasse.simpanen@evl.fi tai whatsapilla 044 719 1468 (Lasse Simpanen).

Hakijoiden tulee varautua haastatteluihin, jotka pidetään Lahdessa 4.11. ja 5.11. Ilmoitamme haastatteluun kutsutuille 31.10 mennessä.

Tehtävään valitun tulee olla evankelisluterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Valitun tulee lisäksi esittää rikosrekisterilain 6 §:n 2 momentissa tarkoitettu ote rikosrekisteristä ennen tehtävän vastaanottamista.

Palkkaus on Kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 302 tai 303 mukainen (2035,33 €/kk tai 2111,57 €/kk) riippuen tehtävästä.
Hakemus tulee toimittaa ma 28.10. klo 12.00 mennessä täyttämällä osoitteesta
https://www.lahdenseurakunnat.fi/info-ja-asiointi/avoimet-tyopaikat löytyvä sähköinen hakulomake.

Hakuilmoitus on julkaistu yleisessä tietoverkossa Lahden seurakuntien verkkosivuilla 7.10.2024

johtava rippikoulu- ja nuorisotyötekijä Tiina Virkkunen 044 719 1472 tiina.virkkunen@evl.fi

Lahti on hyvien kulkuyhteyksien päässä lähellä pääkaupunkia sijaitseva kaupunki, joka tunnetaan Salpausselän harjustaan sekä vireästä urheilu- ja kulttuurielämästä. Lahden viisi paikallisseurakuntaa muodostavat seurakuntayhtymän, joka huolehtii muun muassa seurakuntien yhteisistä tehtävistä. Lahden seurakuntien väkiluku on 76 000 ja työntekijämäärä reilut 300. Talous on tasapainossa ja aktiivisella hallinto- ja toimintarakenteen kehittämisellä turvataan tulevaisuuden toimintaedellytyksiä.

Vapaudenkatu 6
15110 Lahti