Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.

Kiinnostaako työ nuorten parissa? Haemme kesänuorisotyöntekijöitä ja kesämuusikoita leirityöhön.

Kesätyötä osaaville ihmisille leirityöhön!

Haemme ajalle 2.6.-31.7.2025: kesänuorisotyöntekijöitä ja kesämuusikoita varhaisnuoriso- ja rippikoulutyöhön. Yhteensä rekrytoimme 3-5 työntekijää eri pituisilla sopimuksilla. Palkkaus määräytyy sopimuksen mukaan. Koko kesän sopimuksen tekevillä palkka on vaativuusryhmässä 302.

Työ on leiri- ja retkityötä pääasiassa seurakunnan leirikeskuksessa Joutenlammella. Arvostamme aikaisempaa kokemusta rippikoulusta, sekä yleisesti kokemusta lasten ja nuorten ohjaamisesta. Kesämuusikoilta edellytämme kykyä säestää ja johtaa myös leirijumalanpalvelusten musiikkia. Tarjoamme sinulle hyvät työtiimit, joissa voit kehittyä ohjaajana.

Valituiksi tulleiden tulee esittää rikosrekisterilain (770/1993) 6 §:n 2 momentissa tarkoitettu ote rikosrekisteristä.

Hakuaika 1.11.2024 klo 15 saakka. Hakeminen sähköisesti KirkkoRekryn kautta. Olemme hakijoihin yhteydessä hakuajan päätyttyä.

Lisätietoja antaa rippikoulutyöstä vastaava kappalainen Jyri Kitti, p. 044 7444 106, jyri.kitti@evl.fi. Mahdollisiin kysymyksiin vastataan muutaman päivän kuluessa.

Kajaanin seurakunnan väkiluku oli vuoden 2023 lopussa 24 745.

Linnankatu 12
87100 Kajaani