Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Kesätyöntekijät seurakunnan kasvatustyöhön - Kotka-Kymin seurakunta

Kesätyöntekijät seurakunnan kasvatustyöhön

Kiinnostaisiko tulla ensi kesäksi töihin seurakuntaan, jossa palautteen mukaan pidetään kausityöntekijöistä hyvää huolta?

Haemme Kotka-Kymin seurakuntaan neljää kausityöntekijää rippikoulu-, varhaisnuoriso- ja nuorisotyöhön kesäkaudelle 2025. Virat ovat määräaikaisia ja kestoltaan noin 2 kuukautta. Virat sisältävät kesäkauden lisäksi 3-4 rippikoulujen leiriviikonloppua keväällä ajoittuen tammikuun lopusta huhtikuuhun. Virkoihin haetaan kirkon nuorisotyönohjaajiksi tai teologeiksi opiskelevia. Kaikki virat sisältävät pääosin leirityötä. Palkkaus on vaativuusryhmän 501 mukainen.

Varaudu haastatteluun maanantaina 4.11.2024 kello 16.30 eteenpäin.

Hakuaika päättyy sunnuntaina 27.10.2024 klo 18.00. Hakemukset jätetään KirkkoRekry-palvelun kautta ja vain sen kautta tulleet hakemukset huomioidaan rekrytoinnissa. Laita hakemukseen aikaväli, jolloin olisit käytettävissä.

Lisätietoja antaa:
kasvatustyön päällikkö Janne Blomberg p. 041 462 6218, janne.blomberg@evl.fi

kasvatustyön päällikkö Janne Blomberg p. 041 462 6218, janne.blomberg@evl.fi

Kotka-Kymin seurakunta on vuoden 2017 alussa toimintansa aloittanut seurakunta, joka toimii Kotkan kaupungin alueella. Kotka sijaitsee meren äärellä ja Kymijoen varrella n. 130 kilometriä Helsingistä itään. Seurakuntalaisia on n. 30 000 ja työntekijöitä reilu 100. Kotka-Kymin seurakunta tarjoaa työntekijöilleen kattavat työterveyshuollon palvelut,
lounas-, virike- ja hierontaedun sekä mahdollisuuden työsuhdepolkupyörään.
Tarjoamme myös mahdollisuuden kouluttautua ja kehittää osaamistasi. Missionamme on, että armon sanat ja rakkauden teot tavoittaisivat mahdollisimman monet kaupunkimme asukkaat.

Karhulantie 36 B, 48600 Kotka
48600 Kotka