Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Lastenohjaaja perhetyöhön ja katsomuskasvatukseen - Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä

Maarian seurakunta hakee 26.9 mennessä lastenohjaajaa perhetyöhön ja katsomuskasvatukseen

Maarian seurakunta hakee 26.9. mennessä

LASTENOHJAAJAA PERHETYÖHÖN JA KATSOMUSKASVATUKSEEN

Lastenohjaajan työtehtäviin kuuluvat alle kouluikäisten lasten ja lapsiperheiden kerhot, lapsille suunnatut tilaisuudet ja tapahtumat sekä päiväkotiyhteistyö. Työaika sijoittuu pääsääntöisesti arkipäiviin, mutta työhön kuuluu jonkin verran myös ilta- ja viikonlopputyötä.

Maarian seurakunta on moni-ilmeinen kaupunkiseurakunta, jonka alueella asuu paljon lapsiperheitä. Keskeisimpinä tavoitteinamme on tarjota perheille laadukasta ja monipuolista toimintaa, tukea vanhempia kristillisessä kasvatuksessa ja kutsua mukaan myös uusia perheitä. Odotamme sinulta innostunutta työotetta, hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja, rohkeutta itsenäiseen työhön, someosaamista sekä kykyä toimia yli työalarajojen. Maarian seurakunnassa sinulla on mahdollisuus vaikuttaa oman työsi sisältöön ja kehittää ammattitaitoasi.

Koulutusvaatimuksena on 180 osaamispisteen laajuinen kasvatus- ja ohjausalan perustutkinto (lastenohjaaja), joka sisältää Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seurakunnan lastenohjaajan työssä tarvittavan erityisosaamisen. Tehtävään valittavalla voi olla myös muu lastenohjaajan tehtävään soveltuva tutkinto, jota on täydennetty riittävillä seurakunnan varhaiskasvatuksen ja perhetoiminnan tutkinnon osilla. Tehtävään valitun tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen, ja hänen tulee ennen valinnan vahvistamista esittää seurakuntayhtymän työterveyslääkärin allekirjoittama hyväksyttävä lääkärintodistus ja rikosrekisterilain 6 § 2 momentissa tarkoitettu rikosrekisteriote. Työaika on 38 tuntia 15 minuuttia viikossa.

Työntekijältä edellytetään suomen kielen hyvää suullista ja kirjallista taitoa sekä ruotsin kielen tyydyttävää ymmärtämisen taitoa. Kielitaitoa koskevasta edellytyksestä voidaan myöntää erivapaus erityisestä syystä. Erivapauden myöntää seurakuntaneuvosto päättäessään työntekijän valinnasta.

Palkkaus määräytyy KirVESTES:n vaatimusryhmän 402 mukaan. Peruspalkka on 2 375,96 euroa. Peruspalkan lisäksi maksetaan kokemuslisää. Seurakuntayhtymässä on käytössä suorituslisäjärjestelmä. Tehtävään sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa. Työsuhde alkaa 1.1.2025 tai sopimuksen mukaan.

Tehtävää haetaan 26.9.2024 mennessä sähköisellä lomakkeella kohdasta "Hae tätä työpaikkaa". Haastattelut järjestetään 30.9.

Tarkempia tietoja antaa keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin kappalainen Karoliina Haapakoski, 040 3417410, karoliina.haapakoski@evl.fi.

Stoltinkatu 9, Turku
20360 Turku