Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Ma. seurakuntapastori - Tampereen hiippakunnan tuomiokapituli

Pirkkalan seurakunta etsii määräaikaista seurakuntapastoria.

Pirkkalan seurakunta etsii määräaikaista seurakuntapastoria ajalle 1.12.2024-31.12.2025.

Seurakuntapastorin tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää kiinnostusta perusseurakuntatyöhön sekä kykyä toimia luontevasti lasten, nuorten ja nuorten aikuisten kanssa. Seurakuntapastorin tehtävänkuvassa korostuvat jumalanpalveluselämä, kirkolliset toimitukset, rippikoulutyö ja nuorisotyö. Työtä tehdään kaiken ikäisten seurakuntalaisten kanssa. Seurakuntapastori tulee toimimaan kesällä 2025 kahden rippikoululeirin teologina. Seurakuntapastorilta edellytetään valmiutta leirityöhön.

Olet etsimämme pappi, jos olet sosiaalisesti taitava, tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa, olet yhteistyökykyinen ja rohkea tiimipelaaja sekä puhut ymmärrettävästi Jumalasta. Painotamme valinnassa rippikoulu- ja nuorisotyön kokemusta, taitoa kohdata erilaisissa elämäntilanteissa olevia seurakuntalaisia sekä kiinnostusta monipuolista jumalanpalveluselämää kohtaan.

Nyt haettavan määräaikaisen seurakuntapastorin tehtävä on uusi. Alkusyksystä 2025 seurakunta tulee päättämään tehtävän mahdollisesta jatkosta.

Viran palkkaus on vaativuusryhmän 601 mukainen 3153,95 € / kk, lisäksi maksetaan kokemuslisää aiemman työkokemuksen perusteella.

Virkaan valittavalta edellytetään suomen kielen erinomaista suullista ja kirjallista taitoa sekä ruotsin kielen tyydyttävää ymmärtämistä. Valitun on esitettävä hyväksyttävä selvitys terveydentilastaan ja rikosrekisteriote. Virassa noudatetaan neljän kuukauden koeaikaa.

Ilmoittautumiset KirkkoRekry-palvelun sähköisellä lomakkeella pe 20.9.2024 klo 15 mennessä. Liitteeksi tulee laittaa kirkon nimikirjanote (papit) tai CV.

Ilmoittautuneiden tulee varautua mahdollisiin haastatteluihin ke 25.9.2024 klo 17.00 alkaen Pirkkalan kirkolla. Viranhoitomääräyksen antaa Tampereen hiippakunnan tuomiokapituli.

Ohjeita verkkolomakkeen täyttämiseen antaa notaari Hannu Laukkonen: hannu.laukkonen@evl.fi tai 0400 926 730.

Kirkkoherra Tuomo Törmänen, 040 848 0986, tuomo.tormanen@evl.fi

Pirkkalan seurakunta on kehittyvä, uudistuva ja moderni yli 14 000 seurakuntalaisen ja runsaan 50 työntekijän yhteisö. Työyhteisössä on hyvä ilmapiiri ja työtä tehdään vahvalla motivaatiolla. Seurakunnan toiminta on monipuolista ja aktiivista. Pirkkalan seurakunnalla on poikkeuksellisen hyvät toimintaedellytykset. Toimitilamme ovat hyvässä kunnossa ja palvelevat hyvin monipuolista toimintaa. Seurakunnan oma leirikeskus sijaitsee Pudasjärvellä kymmenen tunnin ajomatkan päässä. Pirkkala on kuntana kasvava. Lapsia ja nuoria on paljon. Pirkkala on useana vuonna arvioitu Suomen onnellisimmaksi kunnaksi. Pirkkala sijaitsee kauniin Pyhäjärven rannalla vain 10 kilometrin päässä Tampereen keskustasta.

Pirkkalan seurakunnan henkilökunnalla on käytössään erittäin kattavat työterveyshuollon palvelut, lounasetu, työsuhdepolkupyöräetu sekä liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointietu. Työnantaja suhtautuu myönteisesti työntekijöiden ammatillista kehittymistä tukevaan koulutukseen.

Suupantie 10
33960 Pirkkala

• Pikalinkit

Päivitämme KirkkoRekryä torstaina 12.9. kello 7-11 välisenä aikana. Voit selata normaalisti työpaikkailmoituksia, mutta päivityksen aikana et pääse kirjautumaan omaan profiiliisi tai lähettämään työhakemuksia. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa!