Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Nuorisotyönohjaajan virka - Espoon seurakuntayhtymä

Espoon tuomiokirkkoseurakunnassa on haettavana nuorisotyönohjaajan virka.

Hei nuorisotyön ammattilainen!

Tarjolla hauskaa ja monimuotoista työtä nuorisotyön näköalapaikalla Espoossa. Työ tarjoaa vastuuta, vapautta ja tukea sopivassa suhteessa osana ammattitaitoista ja motivoitunutta tiimiä. Kasvatuksen työalana palvelemme yhtä Suomen suurimmista seurakunnista ja sen moninaisia, innostuvia, avarakatseisia ja mielikuvituksellisia nuoria. Heidän parissaan tehtävä työ on harvoin tylsää ja näet aidosti mihin suuntaan kirkon nuorisotyö on matkalla.

Espoon tuomiokirkkoseurakunnassa on haettavana nuorisotyönohjaajan virka. Tehtävän hoitaminen alkaa 7.1.2025 tai sopimuksen mukaan.

Valittava henkilö pääsee vastaamaan alakouluikäisten kerhotoiminnasta yhteistyössä muiden nuorisotyönohjaajien kanssa. Tehtävän ytimessä on 15-18-vuotiaiden kerhonohjaajien tukeminen ja työn mahdollistaminen. Tehtävään kuuluu yllä mainitun lisäksi mm. hyvä valikoima leirejä, nuorisotyön kokoavaa toimintaa, rippikoulutyötä, kouluyhteistyötä ja muuta sovellettua seurakunnan toimintaa.

Etsimme hyvää tyyppiä, joka on valmis tekemään nuorisotyötä omilla vahvuuksilla. Tehtävässä pääsee konkreettisesti vaikuttamaan työn sisältöön omaa mielikuvitusta käyttäen. Saat tueksi ja työkavereiksi osaavan ja hauskan kasvatuksen tiimin, joka pitää toistensa puolta, auttaa tarvittaessa ja kehittää yhdessä modernia seurakunnan nuorisotyötä. Nuoret seurakuntalaisemme odottavat uutta työntekijää innolla. Tervetuloa hakemaan!

Viran kelpoisuusvaatimuksena Kirkkohallituksen säädöskokoelman päätöksen nro 164 mukainen kirkon nuorisotyönohjaajan virkaan kelpoistava tutkinto. Virkaan valittavan on oltava konfirmoitu ev.lut. kirkon jäsen. Virassa on kuuden kuukauden koeaika.

Tehtävä kuuluu vaativuusryhmään 503 (palkka on 2885-3262 €/kk työkokemuksen mukaan). Valitun on esitettävä rikosrekisterilain 6 § 2. momentissa tarkoitettu rikostaustaote ennen viran vastaanottamista.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Haastattelut pidetään 31.10.2024.

Hakemukset täytetään sähköisesti KirkkoRekry-järjestelmässä 24.10.2024 klo 23 mennessä.

Tiedusteluihin vastaa nuorisotyönohjaaja Noora Mättö puh. 050 3688510 tai johtava nuorisotyönohjaaja Hannu Kalmari puh. 040 513 0835. Sähköpostiosoitteet ovat etunimi.sukunimi@evl.fi.

Kirkkokatu 10
02770 Espoo