Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Rippikoulun kausityöntekijä - Nurmijärven seurakunta

Haemme Nurmijärvelle kesäkaudelle 2025 kausiteologeja noin 1-2 kuukaudeksi.

Työ edellyttää teologian opintoja, itsenäistä työotetta sekä kiinnostusta toimia nuorten kanssa. Työtehtävät koostuvat 2-3 rippikoulusta etukäteispäivineen ja konfirmaatioineen. Nurmijärven seurakunnan rippileirit ovat kuuden vuorokauden mittaisia.

Tehtävään valittavan tulee olla evankelisluterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Hänen tulee esittää nähtäväksi RRL 6 § 2 mom. mukainen rikosrekisteriote.

Kausityöntekijät otetaan määräaikaiseen virkasuhteeseen ja palkkaus määräytyy vaativuusryhmän 501 mukaan (peruspalkka 2602,83e). Yhden riparikokonaisuuden palkka muodostuu 15 työpäivästä.

Hae paikkaa täällä:
Sähköiset hakemukset tulee toimittaa KirkkoRekryn kautta 11.11.2024 klo 15.00 mennessä. Mahdolliset haastattelut pidetään 21.11.2024 paikan päällä Nurmijärvellä tai erikseen sovitusti etänä.

Lisätietoja antaa rippikouluvastaava Ida Vartiala 0444220518, ida.vartiala@evl.fi.

Nurmijärven seurakunta on kaikille avoin yhteisö, joka on merkityksellinen ja luonteva osa ihmisen elämää. Nurmijärvi on 44 000 asukkaan kasvava kunta Uudellamaalla. Yli 460-vuotias seurakunta toimii koko kunnan alueella: Kirkonkylällä, Klaukkalassa, Rajamäellä ja kylissä. Seurakunnan alue on jaettu kolmeen kirkkopiiriin, joissa jokaisessa on oma kirkko ja aktiivista toimintaa.

Seurakunnan jäsenmäärä on noin 29 000. Työntekijöitä on noin 100. Olemme Liikkuva seurakunta ja meillä on Kirkon ympäristödiplomi.

Kirstaantie 5-7
01900 Nurmijärvi