Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Seurakuntapastori - Tampereen hiippakunnan tuomiokapituli

Hattulan seurakunta etsii seurakuntapastoria 1.1.2025 lukien tai sopimuksen mukaan.

Avoinna olevan viran vastuualueita ovat tällä hetkellä aikuistyö, seurakunnan viestintään liittyviä koordinointitehtäviä ja lähetyspapin tehtävä. Lisäksi papin perustehtävät yleinen seurakuntatyö, jumalanpalvelukset ja kirkolliset toimitukset sekä rippikoulutyö ovat osa tehtävänkuvaa.

Etsimme kirkon uskoon sitoutunutta pappia, joka haluaa toteuttaa ja kehittää tehtäväalueidensa toimintaa yhdessä seurakuntalaisten kanssa, jolle jumalanpalveluselämä on erittäin tärkeä papin työssä, ja joka on motivoitunut edistämään sitä, miten seurakunta voisi viestiä toiminnastaan ja sanomastaan entistä paremmin.

Arvostamme kokemusta papin työstä, hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, joustavuutta, palvelualttiutta, oma-aloitteisuutta, vahvoja viestinnän valmiuksia, sosiaalisen median osaamista, verkostoitumistaitoa sekä organisointikykyä.

Tehtävän hoitaminen edellyttää auton käyttöä.

Virkaan ilmoittautuvan tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Seurakuntapastorin virka edellyttää teologin maisterin tutkintoa, suomen kielen erinomaista suullista ja kirjallista taitoa sekä ruotsin kielen tyydyttävää ymmärtämisen taitoa. Virkaan valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus sekä rikosrekisteriote. Virkaa täytettäessä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Virka täytetään 1.1.2025 lukien tai sopimuksen mukaan. Viran palkkaus on KirVESTES:n yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 601 mukainen 3 153,95 €/kk. Peruspalkan lisäksi maksetaan työkokemukseen perustuvaa kokemuslisää.

Ilmoittautumiset seurakuntapastorin virkaan KirkkoRekry-palvelun sähköisellä lomakkeella 10.10.2024 klo 15 mennessä. Liitteeksi tulee laittaa kirkon nimikirjaote (papit) seurakuntapastorin virkaa varten. Lomakkeelle on mahdollista liittää myös CV.

Virkaan ilmoittautuneiden tulee varautua mahdollisiin haastatteluihin 15.10.2024. Viranhoitomääräyksen antaa Tampereen hiippakunnan tuomiokapituli.

Ohjeita verkkolomakkeen täyttämiseen antaa notaari Hannu Laukkonen: hannu.laukkonen@evl.fi tai 0400 926 730.

Kirkkoherra Jyrki Rauhala, p. 045 6578777, jyrki.rauhala@evl.fi

Hattula on mukavan kokoinen noin 7 000 jäsenen seurakunta keskellä kaunista Hämettä hyvien liikenneyhteyksien varrella.

Seurakuntaelämällä on Hattulassa pitkät perinteet ja samalla olemme vahvasti kiinni tässä päivässä. Seurakunnalla on hyvät toimitilat. Uusi seurakuntatalo on ollut käytössä muutaman vuoden. Kolme kirkkoamme, Hattulan kirkko, Tyrvännön kirkko ja keskiaikainen Pyhän Ristin kirkko tarjoavat monipuolisen ja ainutlaatuisen toimintaympäristön jumalanpalveluselämälle. Oma leirikeskus sijaitsee luonnonkauniin Tömäjärven rannalla.

Vakituisia työntekijöitä kannustavassa ja välittävässä työyhteisössämme on 21.
Tarjoamme kattavat henkilöstöedut kuten laaja työterveyshuolto, vapaa-ajan ryhmävakuutus, liikunta- ja kulttuurietu ja työsuhdepolkupyöräetu.

Parolantie 45
13720 Parola