Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Seurakuntapastori, Hollolan seurakunta - Mikkelin hiippakunnan tuomiokapituli

Hollolan seurakunnassa on haettavana nuorisotyön seurakuntapastorin virka

Viran työalana on Hollolan seurakunnan nuorisotyö, joka sisältää muun muassa kokoavan nuorisotyön ja isoskoulutuksen kehittämistä ja toteuttamista. Lisäksi seurakuntapastorin tehtäviin kuuluu papin perustehtäviä (jumalanpalveluselämä, kirkolliset toimitukset, rippikoulu, sielunhoito). Papin viran hoitaminen vaatii hyviä sosiaalisia taitoja ja oman työn johtamisen kykyä, verkostoitumista ja yhteistyötä koko seurakunnan alueella sekä oman auton käyttömahdollisuutta, sillä työtehtäviä on myös kappeliseurakunnissa. Lisäksi papin tulee omata riittävän hyvät ict- ja viestintätaidot.

Virkaan valitun tulee olla konfirmoitu ev.lut kirkon jäsen. Ennen työn vastaanottamista on esitettävä lääkärintodistus sekä RLL 6 §:n mukainen rikosrekisteriote (Laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä)

Virka tulee ottaa vastaan 1.1.2025 tai sopimuksen mukaan.

Palkkaus määräytyy KirVestes vaativuusryhmän 602 mukaan.

Lisätietoja antavat kirkkoherra Timo Huttunen, puh. 044 5246195 timo.huttunen@evl.fi ja hallintopastori Satu Alander, puh. 044 5246193 satu.alander@evl.fi.

Hollolan varhaiskeskiajalla perustettu seurakunta on vakavarainen ja ainutlaatuinen kokonaisuus, joka toimii nykyisin neljän kunnan alueella. Jäseniä yhteisöllä on kaikkiaan 22 000. Hollolan seurakuntaan kuuluu kantaseurakunnan lisäksi Hämeenkosken, Kuhmoisten, Kärkölän ja Padasjoen kappeliseurakunnat. Seurakunta pitää työntekijöistään huolta mm. hyvillä Epassi- ja työsuhdepolkupyöräeduilla sekä seuraamalla säännöllisesti työilmapiiriä ja työhyvinvointia. Ympäristöystävällisyys ei näy ainoastaan latauspaikka-, aurinkovoimala- ja maalämpöhankkeissamme, vaan vihreä asenne läpäisee kaiken toimintamme Kärkölästä Kuhmoisiin. Strategiamme nimi on Rukoillen, rohkeasti, vastuullisesti. Kehitämme jatkuvasti toimintaamme yli 80 monitaitoisen ammattilaisen voimin.

Keskuskatu 2
15870 Hollola

• Pikalinkit

Päivitämme KirkkoRekryä torstaina 12.9. kello 7-11 välisenä aikana. Voit selata normaalisti työpaikkailmoituksia, mutta päivityksen aikana et pääse kirjautumaan omaan profiiliisi tai lähettämään työhakemuksia. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa!