Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.

Talouspäällikkö hoitaa ja johtaa seurakunnan taloushallintoa, kiinteistötoimea ja hautaustoimea. Hän toimii seurakunnan palkka-asiamiehenä ja työsuojelupäällikkönä sekä kirkkovaltuuston ja kirkkoneuvoston sihteerinä ja esittelijänä em. asioiden osalta. Talouspäällikkö toimii läheisessä yhteistyössä kirkkoherran kanssa.
Kelpoisuusehtona talouspäällikön virkaan on vähintään tradenomi AMK tai entinen opistotasoinen kaupallinen koulutus ja riittävä perehtyneisyys talouden ja hallinnon tehtäviin sekä seurakunnan perustehtävän tuntemus. Lisäksi arvostamme hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja sekä metsätalouden tuntemusta.
Virkaan valittavan tulee ennen viran vastaanottamista esittää hyväksyttävä lääkärintodistus. Virassa on 6 kuukauden koeaika. Virka tulee ottaa vastaan tammikuussa 2025, tai sopimuksen mukaan. Viran palkkaus määräytyy KirVESTES:in J20:n mukaisesti (tällä hetkellä 3.731,62-4.898,01). Haastattelut suoritetaan 26. ja 27. syyskuuta 2024.
Hakemukset liitteineen tulee toimittaa 23.9.2024 kello 15.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen: risto.jaakola@evl.fi

Lisätietoja antavat talouspäällikkö Risto Jaakola 0400 143640 ja kirkkoherra Ann-Maarit Joenperä 0400 143632.

Mäntyharjun seurakunta sijaitsee Etelä-Savossa Mäntyharjun ja Pertunmaan alueella. Seurakunnassa on noin 5200 jäsentä. Mäntyharju ja Pertunmaa ovat vireitä ja vilkkaita mökkikuntia, jotka kuntinakin yhdistyvät vuoden 2025 alusta. Seurakunnat yhdistyivät jo vuoden 2016 alussa. Vakituisia työntekijöitä on tällä hetkellä 18.

Kompantie 6
52700 Mäntyharju

• Pikalinkit

Päivitämme KirkkoRekryä torstaina 12.9. kello 7-11 välisenä aikana. Voit selata normaalisti työpaikkailmoituksia, mutta päivityksen aikana et pääse kirjautumaan omaan profiiliisi tai lähettämään työhakemuksia. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa!