Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Visa mer

Domkapitlet i Borgå stift ledigförklarar en vaktmästartjänst i kravgrupp 403 att sökas senast 11.11.2024 kl. 12. Tidigare ansökningar beaktas.

För tjänsten krävs lämplig examen på institutsnivå, utmärkta skriftliga och muntliga kunskaper i svenska, goda skriftliga och muntliga kunskaper i finska samt medlemskap i Finlands evangelisk-lutherska kyrka. Till arbetsuppgifterna hör bland annat normala kansligöromål och medverkan vid mottagningar.

Tjänsten tillsätts på prövotid. Närmare uppgifter ges av lagfaren assessor Lars-Eric Henricson, tfn 040 142 5214.

Ansökan skall tillställas domkapitlet under adress: PB 30, 06101 Borgå eller borga.domkapitel@evl.fi senast fredag 11.11.2024 kl. 12.

lagfaren assessor Lars-Eric Henricson, tfn 040 142 5214.

Lär dig mer om oss

Domkapitlet i Borgå stift