Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Viestintäsuunnittelija - Raahen seurakunta

Raahen seurakunnassa on haettavana viestintäsuunnittelijan virka

Raahen seurakunnassa on haettavana

VIESTINTÄSUUNNITTELIJAN VIRKA

Raahen seurakunnassa on haettavana viestintäsuunnittelijan virka, joka pitää sisällään viestinnän tehtävien lisäksi toimistonhoitajan tehtäviä.

Raahen seurakunnan viestintäsuunnittelijana pääset toteuttamaan seurakunnan viestintää ja vaikuttamaan seurakunnan näkyvyyteen printtimedian, verkon ja sosiaalisen median kautta. Tehtäviisi kuuluu mm. viikoittaisen Seurakunta kutsuu -aukeaman toimittaminen paikallislehteen sekä kuukausittaisen ilmoitussivun toimittaminen kuntatiedotteeseen. Yhteistyössä viestinnän työalateologin sekä muiden seurakunnan työntekijöiden kanssa suunnittelet tapahtumailmoituksia, päivität seurakunnan nettisivua sekä tuet työntekijöitä viestintään liittyvissä kysymyksissä. Kuulut Raahen seurakunnan viestinnän vastuuryhmään sekä seurakunnan lehtitiimiin.

Viestintäsuunnittelijan tehtävän lisäksi työtehtäviisi kuuluu myös toimistonhoitajan tehtäviä (noin 30 %). Toimistonhoitajan tehtävässä mm. otat vastaan kirkollisia toimitus- sekä muita varauksia. Työvälineinä käytät sähköistä jäsenrekisteriä sekä varauskalenteria. Palvelualueeseen kuuluu koko Raahen seurakunta käsittäen Raahen kaupungin ja Siikajoen kunnan alueet.

Edellytämme sinulta ammattikorkeakoulututkintoa tai muuta soveltuvaa koulutusta, sekä erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa. Arvostamme seurakuntaelämän tuntemusta ja seurakunnassa tai muualla hankittua viestintäosaamista sekä positiivista asennetta.

Toivomme sinulta hyviä asiakaspalvelu- ja tietojenkäsittelytaitoja sekä hyvää yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja työskentelyyn seurakunnan eri työalojen kanssa. Etsimme henkilöä, joka on oma-aloitteinen, omaksuu nopeasti uusia asioita ja omaa itsenäisen työotteen. Tehtävä edellyttää tarkkuutta, hyvää kokonaisuuksien hallintaa sekä tietoteknistä osaamista eri järjestelmien käyttöön työssäsi. Ajokorttia tarvitset liikkumiseen seurakunnan eri toimipisteissä.

Palkkaus on kirkon palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 503 mukainen, lisäksi mahdollinen kokemuslisä. Tarjoamme työsuhde-etuina mm. Terveystalon laajemman terveysturvan sekä Epassin.

Tehtävään valittavan tulee olla konfirmoitu evankelisluterilaisen kirkon jäsen. Valitun tulee ennen viran vastaanottamista esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Tehtävä täytetään 1.1.2025 alkaen ja tehtävän täytössä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Hakemuksia otetaan vastaan Kirkkorekry järjestelmän kautta 13.11.2024 15.00 saakka. Haastattelut pidetään 19.11.2024.

Lisätiedot: kirkkoherra Harri Joensuu 040 6710625, harri.joensuu@evl.fi tai kappalainen Markus Tuukkanen, 040 6710 616, markus.tuukkanen@evl.fi

Lisätietoja antavat kirkkoherra Harri Joensuu 040 6710625, harri.joensuu@evl.fi tai kappalainen Markus Tuukkanen, 040 6710 616, markus.tuukkanen@evl.fi

Raahen seurakunta on n. 22 500 jäsenen hengellisesti vireä seurakunta Raahen kaupungin ja Siikajoen kunnan alueella. Seurakunta koostuu kaupunkialueesta sekä laajasta maaseudusta kirkonkylineen. Seurakunnallamme on yhteensä seitsemän kirkkoa, pääkirkkomme on upea Raahen kirkko. Seurakunnassamme on n. 80 työntekijää, joista toiminnallisen puolen työntekijöitä 60.

Sovionkatu 1
92100 Raahe