Haemme hallintoasioiden assistenttia Kirkkonummen seurakuntayhtymän hallintoon.
Haemme Kirkkonummen seurakuntayhtymä
HALLINTOASIOIDEN ASSISTENTTIA
Hallintoasioiden assistenttina hoidat monipuolisesti hallintoon liittyviä tehtäviä. Vastuullasi on seurakuntayhtymän hallintoelinten kokousten valmisteluun, esityslistaan, pöytäkirjaan ja päätöksistä tiedottamiseen liittyvät tehtävät, kirjaamon tehtävät, kokousten ja tilaisuuksien järjestelyjä, viestintää ja kokousten sihteerin tehtäviä. Olet seurakuntayhtymän asianhallintajärjestelmän pääkäyttäjä henkilöstöä opastaen ja ohjeistaen. Olet osa viiden hengen tiimiämme. Tehtäviin kuuluu myös talousjohtajan assistentin töitä.
Edellytämme kokemusta vastaavista tehtävistä, hyvää tietohallinnon osaamista ja eri ohjelmien käyttötaitoa sekä julkishallinnon arkistoinnin ja asianhallinnan tuntemusta. Meillä on käytössä Tweb-asianhallintajärjestelmä.
Hae meille, jos
• sinulla on tehtävään soveltuva kokemus ja osaaminen ja vähintään alempi korkeakoulukoulutus (esimerkiksi tradenomi)
• sinulla on erinomainen suomen ja vähintään tyydyttävä ruotsin kielen taito
• olet kiinnostunut monipuolisista ja välillä haasteellisistakin tehtävistä
• olet järjestelmällinen ja huolellinen, ja hoidat itsenäisesti yhtä lailla niin rutiinit kuin vaativatkin tehtävät
Tehtävä täytetään sopimuksen mukaan - mielellään 7.1.2025 alkaen.
Tehtävän palkkaus on Kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 601 mukainen, riippuen koulutuksesta ja osaamisesta (peruspalkka 3153,95 euroa kuukaudessa). Lisäksi voidaan maksaa kokemuslisää aikaisemman työkokemuksen perusteella enintään 413,00 euroa (jos 15 vuoden työkokemus). Tarjoamme hyvät henkilöstöedut, muun muassa 300 euron vuotuisen virkistysrahan ja kattavan työterveyshuollon. Hallintoasioiden assistentin toimipaikka on Kirkkonummen keskustan toimitiloissa, ja esihenkilö on talousjohtaja. Tehtävään valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan neljän kuukauden kuluessa tehtävän vastaanottamisesta. Tehtävässä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. Rekrytoinnissa voidaan käyttää apuna soveltuvuusarviointia.
Lähetä hakemuksesi viimeistään maanantaina 28.10.2024 klo 12.00 mennessä.
-
Lisätiedot
- https://kirkkorekry.fi/fi/tyopaikat/hallintoasioiden-assistentti-2723-1/
- Anonyymi rekrytointi
- Kirkkonummen seurakuntayhtymä
- KokoaikatyöTyöpaikkaVakinainenAnonyymiTyösuhdeOsittainen etätyömahdollisuus
- 2723
- 07.01.2025 tai sopimuksen mukaan
- Kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 601 mukainen
- Sopimusala: KirVESTES
- 27.9.2024 19:00 - 28.10.2024 12:00
- SeurakuntaUusimaaKirkkonummiHallinto- ja toimistotyöMuu hallinto- ja toimistotyö
Lisätietoja antaa Sirkkaliisa Cavonius, puh. 040 8243 675.
Kirkkonummen seurakuntayhtymän muodostavat Kirkkonummen suomalainen seurakunta ja Kirkkonummen ruotsalainen seurakunta. Yhtymässä hoidetaan seurakuntien hallinnolliset, taloudelliset ja henkilöstöhallinnolliset asiat sekä kiinteistö- ja hauta-asiat.
Sijainti
Kirkkotallintie 2
02400 Kirkkonummi
Muut tehtävään liittyvät tiedot