Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Lastenohjaajan sijaisuus - Espoon seurakuntayhtymä

Espoonlahden seurakunnassa avautuu lastenohjaajan vanhempainvapaan sijaisuus alkaen 28.10. ja jatkuu kesäkuun 2025 loppuun asti. Paikka on kokoaikainen 38,25 t / vko.

Paikka on kokoaikainen 38,25 t / vko ja palkkaus kirkon kelpoisuusehdot täyttävälle KirVesTesin vaativuusryhmän 402 mukainen, jonka lisäksi maksetaan mahdollista kokemuslisää.
Työtehtäviin kuuluu päiväkerhon sekä kouluikäisten klubin ohjausta. Vuoden aikana on myös paljon tapahtumia, joissa olisit mukana yhdessä tiimin kanssa.
Tiimissämme on 8 lastenohjaajaa, muskariopettaja, kasvatuksen sihteeri ja johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja. Yhdessä kuulumme kasvatuksen isoon tiimiin, jossa on mukana myös nuoriso- ja perhetyö.
Tarjoamme kattavat työterveyspalvelut sekä kulttuuri- ja liikuntaedun.
Tehtävään valittavan on oltava Suomen evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen ja valitun tulee ennen tehtävän vastaanottamista esittää rikosrekisterilain 6 § 2 momentissa tarkoitettu rikostaustaote.

Hakemukset sähköisesti 7.10. mennessä, leena.toiskallio@evl.fi Haastattelut pidetään Espoonlahden kirkolla 9.10. klo 17 alkaen. Saat tiedon haastatteluun pääsystä 8.10.

Lisätietoja Leenalta sähköpostilla tai puh. 041 5356190

Leena Toiskallio, puh. 041 5356190 tai sähköposti: etunimi.sukunimi@evl.fi