Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Kesäteologi ja kesänuorisotyöntekijä - Hyvinkään seurakunta

Haemme kirkollisen alan opiskelijoita kesälle 2025!

Haemme kesälle 2025 kuutta kirkollisen alan opiskelijaa kasvatuksen alalle (leirit ja viikkotoiminta), mukaan moniammatilliseen joukkoomme. Oletko se sinä?

Porukassamme on 25 huipputyyppiä ja teemme työtä suurella sydämellä sekä rohkeudella tarttua uusin asioihin. Tutkimme innolla muuttuvia toimintaympäristöjämme ja verkostoidumme ennakkoluulottomasti. Meillä nauretaan, iloitaan ja joskus voidaan itkeäkin. Töissä (ja töistä) saa nauttia ja nauraa täydellä palkalla. Elämänmakuisesti. Toivomme sinulta avarakatseista ja positiivista työotetta, nuoria ja perheitä kohtaavaa turvallista aikuista ja innostunutta työntekijää oppimaan uutta ja kehittämään itseäsi.

Tarjoamme sinulle hyvät työkaverit, toimivat työvälineet sekä hyvän työterveyshuollon. Lisäksi meillä on ihania, innokkaita isosia ja nuoria työsi apuna. Kesän jälkeen olet entistä taitavampi ja valmiimpi loistamaan valitsemallasi alalla!

Palkkaus määräytyy KirVESTES:n mukaisesti vaatimusryhmään 501 (1.9.2024 2602,83 €/kk) ja opiskelijat -10% vaatimusryhmän vähimmäispalkasta. Etukäteistapaamisista maksetaan erikseen tuntipalkka ja leireistä maksetaan leiripäiväraha.

Työ alkaa 26.5.2025. Työn loppumisaika sopimuksen mukaan.

Tehtävään haetaan KirkkoRekry-järjestelmän kautta https://kirkkorekry.fi/fi/tyopaikat/kesateologi-ja-kesanuorisotyontekija-2803/.
Hakuaika päättyy 15.11.2024 klo 16.00. Haastattelut pidetään 9.12.2024.

Lisätietoja antaa rippikoulutyöstä vastaava seurakuntapastori Emma Nikkinen, emma.nikkinen@evl.fi p. 0505364303 (ei ajalla 19.-29.10.2024) tai kasvatuksen työalajohtaja Terhi Makkonen, terhi.makkonen@evl.fi p. 0407797781.

Emma Nikkinen, rippikoulutyöstä vastaava seurakuntapastori emma.nikkinen@evl.fi p. 0505364303 (ei ajalla 19-29.10.2024).
Terhi Makkonen, kasvatuksen työalajohtaja terhi.makkonen@evl.fi p. 0407797781

Hyvinkään seurakunta on nykyaikainen, perinteitä kunnioittava itsenäinen kaupunkiseurakunta Keski-Uudellamaalla. Seurakunnassamme on vajaat 30 000 jäsentä, Hyvinkään kaupungissa asukkaita on yli 46 000.

Hyvinkään seurakunnassa työskentelee noin sata osaavaa ja sitoutunutta työntekijää. Yhdessä vapaaehtoisten ja seurakuntalaisten kanssa tarjoamme monipuolista toimintaa eri-ikäisille ihmisille hyvin ylläpidetyissä tiloissamme eri puolilla kaupunkia. Toimintalinjauksemme mukaisesti toimimme hyvällä sanomalla hyvinkääläisten hyväksi. Hyvinkään seurakunnan erityispiirteitä ovat mm. kirkkoteatteritoiminta sekä seurakunnan oma pitopalvelu.

Työnantajana Hyvinkään seurakunta painottaa työhyvinvoinnin johtamista. Työntekijöillemme tarjoamme mukavan työyhteisön, koulutusmahdollisuuksia sekä työterveyshuollon palvelut.

Tervetuloa joukkoomme!

Hämeenkatu 16