20.6.2024 10:40
Löysitkö itsellesi sopivan työpaikan? Hienoa, sitten vain kirjautumaan hakijaportaaliin ja jättämään hakemusta. Mikäli kirjautumistietosi ovat hukkuneet, tämän artikkelin ohjeilla saat unohtuneen käyttäjätunnuksen tietoosi tai luotua itsellesi uuden salasanan.
Uuden salasanan tilaaminen tai käyttäjätunnuksen selvittäminen
Klikkaa itsesi hakijaportaalin kirjautumissivulle Kirkkorekry.fi -sivuston oikeasta laidasta. Klikkaa sen jälkeen unohditko tunnuksen tai salasanan -painiketta ja kirjoita kenttään sähköpostiosoitteesi. Jos olet unohtanut pelkästään salasanasi, voit kirjoittaa kenttään sähköpostin sijasta käyttäjätunnuksesi. Paina sen jälkeen lähetä-painiketta, ja järjestelmä lähettää sähköpostiisi viestin, joka sisältää linkin salasanan uusimiseen.
Viesti tulee osoitteesta viesti@kirkkorekry.fi. Muista tarkistaa roskapostikansio, mikäli viestiä ei kuulu. Huomioithan, ettet saa uutta salasanaa sähköpostiisi, jos et ole käyttänyt käyttäjätunnustasi kahteen vuoteen. Käyttäjätunnuksesi ja tietosi poistetaan automaattisesti järjestelmästä henkilötietolain (523/99) 10 § ja arkistotietolain 831/1994 8 §:n mukaisesti.
Salasanan vaihtaminen
Klikkaamalla viestin linkkiä pääset luo uusi salasana -näkymään, josta näet myös oman käyttäjätunnuksesi. Salasanaan liitetyt käyttäjätunnukset näkyvät sivulla pilkulla erotettuna. Niitä voi olla useampia, jos olet luonut samalla sähköpostiosoitteella useampia tunnuksia.
Kirjoita kenttään uusi salasana ja klikkaa vaihda salasana -painiketta. Näin salasana päivittyy automaattisesti kaikkiin tileihin, jotka olet luonut kyseisellä sähköpostiosoitteella. Salasanan vaihdon jälkeen pääset kirjautumaan normaalisti kirjautumissivulla käyttäjätunnuksesi ja uuden salasanasi avulla.
Onko sähköpostiosoitteesi vaihtunut?
Jos et muista käyttäjätunnusta eikä sinulla ole käytössä enää sitä sähköpostiosoitetta, jonka olet aiemmin tallentanut hakulomakkeelle ja omaan profiiliisi, ole yhteydessä KirkkoRekryyn tuki@kirkkorekry.fi.