Töölön seurakunta

Töölön seurakunnan alueeseen kuuluu Helsingin pohjoinen kantakaupunki Etu-Töölöstä Pohjois-Pasilaan. Jäsenmäärä on noin 27.000 ja tulee 2020-luvulla yhä kasvamaan mm. Keski- ja Pohjois-Pasilan uudisrakentamisen myötä.

Töölön seurakunnan arvot ovat: Pyhän kunnioittaminen, lähimmäisyys, vastuullisuus ja tavoitteellisuus. Seurakunnan toiminta-ajatus on: Seurakunnassa toteutuu avara kristillisyys ja varaukseton lähimmäisenrakkaus. Toimimme aktiivisesti ja merkityksellisesti alueemme ihmisten ja yhteisöjen kanssa. Olemme näkyvä, tunnettu, verkottuva ja uutta toimintakulttuuria rakentava seurakunta.

Seurakunnalla on neljä kirkkoa: Temppeliaukio, Töölö, Meilahti ja Tuomaan Lastenkirkko. Lisäksi seurakunnalla on Ruskeasuolla seurakuntakeskus Rasti, Mechelininkadulla kirkkoherranvirasto ja nuorisotila Kerhis. Keski-Pasilaan avattiin syksyllä 2019 pohjoismaiden suurin kauppa- ja palvelukeskus Mall of Tripla, mihin seurakunnalle avautui monitoimitila Fokus.

Monipuolista osaamista, kokemusta ja innostunutta motivaatiota omaavassa työyhteisössä on reilut 50 kokoaikaista työntekijää. Seurakunnan muina vastuunkantajina toimii 16 luottamushenkilöä ja lähes 500 vapaaehtoista.

Työpaikat Töölön seurakunta 0 Näytä kaikki
No org results text

Ei tuloksia

Työnantajalla ei ole tällä hetkellä työpaikkailmoituksia julkaistuna.