Alueellisen keskusrekisterin hoitajan virka - Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymässä on haettavana ALUEELLISEN KESKUSREKISTERIN HOITAJAN VIRKA

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymässä on haettavana
ALUEELLISEN KESKUSREKISTERIN HOITAJAN VIRKA

Turun alueellinen keskusrekisteri (AKR) palvelee Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän kymmenen seurakunnan lisäksi 14 lähialueen seurakuntaa jäsenrekisterin ylläpitoon liittyvissä tehtävissä. Kirkkomme jäseniä alueella on 224 634. AKR:n palveluksessa on Turussa 18 henkilöä, joista pääosa on sukuselvittäjiä.

Viranhaltija toimii Turun alueellisen keskusrekisterin, seurakuntien varauspalvelun, digipainon, puhelinvaihteen ja infopisteen henkilöstön lähiesihenkilönä.

Tehtävään kuuluu osallistuminen jäsenrekisterin hoitoon ja yhteydenpito jäsenseurakuntiin, sihteerin tehtäviä AKR:n yhteisjohtokunnassa ja muutamissa työryhmissä sekä AKR:n arkiston hoito. Virkatodistuksia pystytään antamaan kirjurin digi-järjestelmän kautta kaikkien Suomen toiminnassa olevien evankelis-luterilaisten seurakuntien alueelta. Keskusrekisterin yhteydessä toimii yhtymän seurakuntien varauspalvelu, jonka kalenteri-, henkilö ja tilaresurssiohjelman hallinta ja koulutusten koordinointi kuuluu alueellisen keskusrekisterin hoitajalle. Varauspalvelussa ollaan
monipuolistamassa sähköisen asioinnin mahdollisuuksia.

Pätevyysvaatimuksena on teoreettinen koulutus tai tutkinto (esim. amk) tai vastaava teoreettinen osaaminen ja työkokemus. Arvostamme perehtyneisyyttä jäsenrekisterin (Kirjuri) sekä toiminnanohjausjärjestelmän (Prime) ylläpitoon ja tilastointityökalujen käyttöön.

Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito sekä ruotsin kielen tyydyttävä ymmärtämisen taito. Tätä parempi kielitaito lasketaan hakijalle eduksi.

Alueellisen keskusrekisterin hoitajan esihenkilönä toimii alueellisen keskusrekisterin johtaja. Virkapaikka on Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymässä Eerikinkatu 3.

Viran palkkaus määräytyy KirVesTes vaativuusryhmän 503/40 mukaan, jolloin viranhaltijalle maksettava peruspalkka on 2905,48 €/kk. Peruspalkan lisäksi maksetaan euromääräistä kokemuslisää, joka on (100-366 €) enintään 15 palvelusvuoden mukainen.

Virkaan valittavan tulee ennen viran vastaanottamista esittää seurakuntayhtymän työterveyslääkärin allekirjoittama hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan. Virkaan valittavan tulee olla konfirmoitu Suomen ev.lut. kirkon jäsen. Virkaan sovelletaan 6 kk:n koeaikaa.

Virka tulee ottaa vastaan 1.9.2024 tai sopimuksen mukaan jo aiemmin.

Virkaa haetaan 5.7.2024 mennessä sähköisesti osoitteessa http://kirkkorekry.fi -palvelussa. Tämän ensisijaisen hakutavan sijasta kirjallisen hakemuksen voi toimittaa Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän infopisteelle (ma-pe klo 9-14) viimeistään 5.7.2024 klo 14, PL 922, 20101 Turku.

Lisätietoja antaa keskusrekisterin johtaja Hanna Lehto p.040 3417 262 hanna.lehto@evl.fi 19.-20.6.2024 klo 9-12

Turussa 18 henkilöä, joista pääosa on sukuselvittäjiä.

Eerikinkatu 3
20100 Turku