Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Diakonian viranhaltija - Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä

Diakonian virka avoinna – tule mukaan merkitykselliseen työhön! Etsimme Tampereen Eteläiseen seurakuntaan diakoniatyöntekijää, jolla on sydän avoinna auttamiselle ja halu olla osa seurakunnan elämää.

Tehtävä on nk. perusdiakonian virka, joka sisältää monipuolisesti erilaisista elämäntilanteista tulevien ihmisten kohtaamista mm. ryhmätoiminnoissa, yhteisöllisissä tilaisuuksissa ja vastaanotoilla. Tehtäväkuvaan kuuluu rippikoulutyötä, joka edellyttää myös leirityöhön osallistumista. Eduksi katsomme monikulttuurisen työn sekä päihdetyön kokemuksen ja/tai kiinnostuksen.

Odotamme uudelta tiimin jäseneltä hyviä vuorovaikutustaitoja, suunnitelmallista ja innostavaa työotetta, hyviä tietoteknisiä valmiuksia sekä halua oppia uutta muuttuvassa diakonian tehtäväkentässä.

Tarjoamme:
- monipuolisen ja merkityksellisen työtehtävän
- mahdollisuuden kehittää ja luoda uusia toimintatapoja
- kannustavan ja lämminhenkisen työyhteisön tuen
- monipuolisia työsuhde-etuja, kuten hyvät työterveyspalvelut, työsuhdepolkupyöräedun sekä liikunta- ja kulttuuriedun.

Viran kelpoisuusehtona on kirkkohallituksen päätöksen numero 162 mukainen diakonian viranhaltijalta vaadittava tutkinto. Viran palkkaus on kirkon virkaehtosopimuksen vaativuusryhmän 503 mukainen (peruspalkka 2885,11/kk). Peruspalkan lisäksi maksetaan soveltuvan aiemman työkokemuksen perusteella kokemuslisää. Virkaan valitun tulee olla evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen.

Virkaan valitun tulee esittää hyväksyttävä todistus terveydentilastaan ja rikostaustaote (Laki ev.lut. kirkon viranhaltijasta 2:12). Virka tulee ottaa vastaan 1.2.2025 tai sopimuksen mukaan. Tehtävässä voidaan soveltaa kuuden kuukauden koeaikaa.

Tämä on tilaisuutesi vaikuttaa ihmisten elämään ja rakentaa yhteisöllisyyttä erilaisissa toimintaympäristöissä.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja tehtävästä antaa johtava diakoniatyöntekijä Taru Myllymäki