Hautaustoimen ammattihenkilö - Hyvinkään seurakunta

Hyvinkään seurakunta hakee hautaustoimeen ammattihenkilöä.

Hyvinkään seurakunta hakee hautaustoimeen ammattihenkilöä, jonka pääasiallinen työkohde on Rauhannummen hautausmaalla. Töitä tehdään tarvittaessa myös muilla Hyvinkään kolmesta hautausmaasta. Lisäksi hautaustoimi osallistuu tarvittaessa seurakunnan muiden kiinteistöjen ulkoalueiden kunnossapitoon.

Työ on vaihtelevaa, monipuolista ja laaja-alaista. Työntekijällä on hyvät mahdollisuudet vaikuttaa omaan työhön ja suunnitella työtään itsenäisesti sekä yhteistyössä muiden työkavereiden ja esihenkilön kanssa. Työnantajana Hyvinkään seurakunta ja hautaustoimi on tavoitteellisesti kannustava, työntekijöitään arvostava ja kehitysmyönteinen sekä joustava. Tarjoamme henkilöstölle kattavan työterveyshuollon sekä liikunta-, kulttuuri- tai hierontaetuja.

Arvostamme hyviä työyhteisötaitoja, oma-aloitteista työotetta, vastuullisuutta ja joustavuutta. Työssämme tarvitsemme hyviä vuorovaikutustaitoja kohdatessamme surevia sekä hautausmailla käyviä omaisia.

Ammattihenkilön työ painottuu hautausmaiden konetöihin, kuten hautojen avaukset ja peitot, hautausmaiden yleishoitoon liittyvät työt sekä hautausmaiden talvikunnossapidon työt. Lisäksi tehtävään sisältyy erikseen sovittavia vuoroja krematoriotyössä sekä hautaustoimitusten suntiontehtäviä. Työkoneiden hyvä käyttötaito sekä oman auton käyttömahdollisuus ovat välttämättömiä. Tehtävässä tarvitaan tietotekniikan perushallintaa. Eduksi katsotaan koneiden huolto- ja korjaustaito.

Kelpoisuusvaatimuksena tehtävään on soveltuva ammatillinen perustutkinto tai vastaava ammatillinen osaaminen ja vähintään kolmen vuoden pituinen, ammattitehtävissä hankittu työkokemus. Hyvä suomenkielentaito on välttämätön. Tehtävä on sijoitettu vaativuusryhmään 403. Peruspalkka on 1.9.2024 yleiskorotuksen jälkeen 2 461,04 euroa, jonka lisäksi maksetaan työkokemukseen perustuvaa vuosisidonnaista palkanosaa enintään 322,50 euroa sekä mahdollista harkinnanvaraista suorituslisää.

Tehtävän hoito alkaa 1.10.2024 tai sopimuksen mukaan. Tehtävän täytössä sovelletaan 6 kuukauden koeaikaa.

Vapaamuotoiset suomenkieliset hakemukset, joissa on mukana CV, jätetään viimeistään 2.8.2024 klo 16.00 KirkkoRekry:n kautta www.kirkkorekry.fi Hakukenttään teksti: ”Hautaustoimen ammattihenkilö”

Työnjohtaja Aulikki Raunemo aulikki.raunemo@evl.fi 0400 545 160
Hautaustoimen päällikkö Markku Husso markku.husso@evl.fi 0400 475 641

Hyvinkään seurakunta on nykyaikainen, perinteitä kunnioittava itsenäinen kaupunkiseurakunta Keski-Uudellamaalla. Seurakunnassamme on vajaat 30 000 jäsentä, Hyvinkään kaupungissa asukkaita on yli 46 000.

Hyvinkään seurakunnassa työskentelee noin sata osaavaa ja sitoutunutta työntekijää. Yhdessä vapaaehtoisten ja seurakuntalaisten kanssa tarjoamme monipuolista toimintaa eri-ikäisille ihmisille hyvin ylläpidetyissä tiloissamme eri puolilla kaupunkia. Toimintalinjauksemme mukaisesti toimimme hyvällä sanomalla hyvinkääläisten hyväksi. Hyvinkään seurakunnan erityispiirteitä ovat mm. kirkkoteatteritoiminta sekä seurakunnan oma pitopalvelu.

Työnantajana Hyvinkään seurakunta painottaa työhyvinvoinnin johtamista. Työntekijöillemme tarjoamme mukavan työyhteisön, koulutusmahdollisuuksia, työterveyshuollon palvelut sekä Smartum-edun.

Hikiäntie 1433
05820 Hyvinkää