Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
IT-tukihenkilö - Vantaan seurakuntayhtymä

Haemme IT-alueellemme IT-tukihenkilöä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

IT-tukihenkilö toimii osana Vantaan seurakuntayhtymän palvelukeskuksen tietohallintotiimiä, palvellen koko yhtymän ja IT-alueen (Vantaa, Nurmijärvi, Kerava) henkilöstöä. Päätehtäviä ovat käyttöoikeushallinta, tikettijärjestelmän valvonta, tilaus- ja tukipyyntöjen käsittely sekä tukityö työasemiin, oheis-, mobiili- ja av-laitteisiin liittyen. Työ on asiakaspalvelua ja opastusta niin lähi- kuin etätyönäkin, vaatien ongelmanratkaisukykyä ja hyviä vuorovaikutustaitoja.

Työkielemme on suomi, joten sen hallinta on välttämätöntä.

Sinulla on soveltuva koulutus (esim. datanomi tai tradenomi) sekä mahdollisesti kokemusta IT-tukitehtävistä ja asiakkaiden kanssa toimimisesta. Microsoft ympäristö on sinulle tuttu ja hallitset ohjelmistojen, päätelaitteiden (myös älypuhelimet) asennukset sekä AD-hallinnan.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää:
- Help Desk työskentelyn tuntemusta
- Windows käyttöjärjestelmien ja yleisten toimistosovellusten osaamista
- yleistä lähiverkko-osaamista
- halua oppia uutta kehittyvässä ja muuttuvassa toimintaympäristössä
- aloitteellisuutta, paineensietokykyä ja joustavuutta
- hyviä viestintä- ja kommunikointitaitoja
- hyviä asiakaspalvelutaitoja

Lisäksi arvostamme:
- julkishallinnon ja/tai Kirkon toimintatapojen tuntemusta
- Nomis- tai muun tiketöinti järjestelmän tuntemusta
- ratkaisukeskeistä toimintatapaa
- hyviä tiimi- ja projektityöskentelytaitoja

Tarjoamme uudet modernit työtilat Tikkurilan keskustassa sekä joustavat etätyöskentelymahdollisuudet. IT-alueen eri toimipisteissä käyntiä varten oman auton käyttömahdollisuus katsotaan eduksi.

Panostamme työhyvinvointiin tarjoamalla laajan työterveyshuollon, ajanmukaiset työvälineet, ePassin kautta lounasedun sekä liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedun. Koeajan jälkeen on mahdollisuus polkupyöräetuun.

Palkkaus KirVESTESin mukaisesti, vaativuusluokka 502 ja peruspalkka 3103,91 €/kk. Peruspalkan lisäksi on mahdollista saada työkokemukseen perustuvaa kokemuslisää 96-358,50 €/kk. Seurakuntayhtymässä on käytössä suorituslisäjärjestelmä. Työsuhteeseen sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa. Työsuhde täytetään 1.12.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Hae tehtävään 2.10.2024 mennessä KirkkoRekryn:n sähköisellä lomakkeella. Haastattelut pyritään suorittamaan 7.10.2024

Lisätietoja tehtävästä antaa MA 23.9. -KE 25.9. klo 12-13 tietohallintopäällikkö Kimmo Lehtosaari, p. 050 555 2199 tai kimmo.lehtosaari@evl.fi.

Kirkko Vantaalla toimii uskon asialla ihmistä varten rohkeasti työssään uudistuen. Kirkko Vantaalla koostuu Vantaan seitsemästä evankelis-luterilaisesta seurakunnasta, joista yksi on ruotsinkielinen. Meillä työskentelee noin 350 työntekijää ja tuhansia vapaaehtoisia. Kirkkoon kuuluu Vantaalla noin 117 000 jäsentä. Meistä lisää www.kirkkovantaalla.fi

Asematie 12 a
01300 Vantaa