Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
kappalainen - Turun arkkihiippakunnan tuomiokapituli

Turun arkkihiippakunnan tuomiokapituli on julistanut haettavaksi Eurajoen seurakunnan kappalaisen viran

Kasvatuksen kappalaisen tehtävään kuuluu yleisen seurakuntatyön lisäksi vastuualueena rippikoulutyö sekä lapsi- ja nuorisotyö.

Virka edellyttää suomen kielen erinomaista suullista ja kirjallista taitoa sekä ruotsin kielen tyydyttävää ymmärtämisen taitoa. Virkaan on kelpoinen pastoraalitutkinnon suorittanut pappi.
Hakemukseen on liitettävä nimikirjanote kappalaisen viran hakua varten.

Valituksi tulleen pitää toimittaa seurakunnalle lääkärintodistus sekä rikosrekisteriote, joka vaaditaan lasten ja nuorten kanssa toimivilta.
Virassa on 6 kuukauden koeaika.
Palkkaus on vaativuusryhmän 602 mukainen.

Hakuaika päättyy 13.9.2024 klo 15.00.

Työpaikkaa haetaan ensisijaisesti sähköisesti täällä KirkkoRekryssä. Toissijaisesti hakemuksen voi toimittaa myös Turun arkkihiippakunnan tuomiokapituliin os. Hämeenkatu 13, 20500 Turku.

Nimikirjassa ja CV:ssä olevat asiat otetaan huomioon tuomiokapitulin laatimassa ansiovertailussa. Huolehdithan, että kaikki keskeiset asiat ovat näkyvissä näissä asiakirjoissa.

Kirkkoherra Asko Riihimäki, p. 044 3650314, asko.riihimaki@evl.fi
Pappisasessori Jani Kairavuo, p. 040 1308310, jani.kairavuo@evl.fi
Hiippakuntapastori Pauliina Järvinen, p. 0400 126515, pauliina.jarvinen@evl.fi

EURAJOEN SEURAKUNTA

Eurajoen seurakunta sijaistee Satakunnassa rannikolla. Se on noin 7000 seurakuntalaisen yhteisö. Seurakunta muodostuu Eurajoen ja Luvian alueista. Luvia on kappeliseurakunta. Pappeja on kolme, kanttoreita kaksi.

Kukkapolku 2
27100 Eurajoki