Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Kasvatuksen kesätyöntekijät (ensisijaisesti rippikoulutyöhön) - Helsingin seurakuntayhtymä

Pakilan seurakunta hakee kesälle 2025 kolmea kesätyöntekijää pääosin rippikoulutyöhön.

Haemme oma-aloitteisia ja yhteistyökykyisiä tyyppejä kesän työkaveriksi. Odotamme sinun olevan esimerkiksi kirkon nuorisotyönohjaajaksi, teologiksi tai diakoniksi opiskeleva. Sinun ei tarvitse olla alasi konkari, vaan avoin mieli ja halu toimia, pohtia ja kuunnella yhdessä nuorten kanssa riittää.

Työsuhteen kesto on 1-2,5 kk ja se ajoittuu kesä-elokuulle 2025. Tiettyjä tehtäviä, kuten rippikouluryhmien tapaamisia ja valmisteluita, tehdään jo kevättalven aikana ja niihin osallistuminen on tärkeää. Rippikoulujen konfirmaatiot ovat elokuussa viikoilla 34 ja 35.

Määräaikaisuuden kesto ja tarkempi sisältö määritellään haastattelun yhteydessä.
Kesätyöntekijöiden työnkuvat ovat laaja-alaisia, ja niihin voi kuulua myös kesän nuortentoiminnan hoitamista sekä muita seurakuntatyön tehtäviä, joita voivat olla mm. varhaisnuorten retki- ja kerhotoimintoihin osallistuminen sekä jumalanpalvelus- ja hartauselämän tehtäviin osallistuminen (esim. saarna, sanajumalanpalvelus).

Valittavalta edellytetään Suomen evankelis-luterilaisen kirkon jäsenyyttä ja konfirmaatiota.
Palkkaus: 1957,85 €-2167,27 €/kk.
(Opiskelijoiden palkkauksesta on tehty oma päätös Helsingin seurakuntayhtymässä. Palkkaus määräytyy tämän päätöksen mukaisesti ja palkkauksen määrittelyyn vaikuttaa opintojen vaihe).

Hakuaika päättyy torstaina 23.9.2024 klo 18. Hakemukset jätetään KirkkoRekryn sähköisellä hakemuksella ja vain sen kautta tulleet hakemukset huomioidaan.

Mahdollinen haastattelu pidetään to 3.10.24 klo 16-20 välisenä aikana Hyvän Paimenen kirkolla, Palosuontie 1. Haastatteluun kutsuttaville ilmoitetaan puhelimitse viikolla 39.
Valintatuloksista tiedotetaan viimeistään viikolla 41.

Lisätietoja antaa:
Kasvatuksen pappi Jonna Tolonen p. 050 380 4211, jonna.tolonen@evl.fi

Kasvatuksen pappi Jonna Tolonen p. 050 380 4211, jonna.tolonen@evl.fi

Pakilan seurakunta on pientaloalueella Pohjois-Helsingissä. Siihen kuuluvat Itä- ja Länsi-Pakilan, Paloheinän ja Torpparinmäen alueet. Seurakunnassa on noin 12 000 jäsentä. Seurakunnallamme on yksi kirkko, joka on nimeltään Hyvän Paimenen kirkko.

Kesällä 2025 Pakilassa järjestetään 8 rippileiriä, City-ripari sekä pienryhmäripari. Työyhteisössä meillä on hieman alle 20 työntekijää, ja rippikouluja on toteuttamassa moniammatillinen porukka.

Pakilan seurakunnan rippikoulut ovat nuorilähtöisiä ja niissä noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita. Pakilan seurakunnan rippikouluja läpäisee rukous.

Palosuontie 1

• Pikalinkit

Päivitämme KirkkoRekryä torstaina 12.9. kello 7-11 välisenä aikana. Voit selata normaalisti työpaikkailmoituksia, mutta päivityksen aikana et pääse kirjautumaan omaan profiiliisi tai lähettämään työhakemuksia. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa!