Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Nuorisotyönohjaaja - Rovaniemen seurakunta

Uusi määräaikainen virka Rovaniemen seurakunnan nuorisotyönohjaajana, päävastuualueena toisen asteen oppilaitostyön kehittäminen yhdessä oppilaitostiimin kanssa.

Tule osaksi osaavaa ja innostunutta nuorisotyön tiimiä!
Nuorisotyön tiimissä työskentelee kaksitoista nuorisotyön ammattilaista ja haluamme sinut joukkoomme.

Uusi nuorisotyönohjaajan määräaikainen virka sijoittuu keskikaupungin alueelle, nuorisotyön tiimiin ja oppilaitostiimiin. Tehtävänkuvauksessa painottuu toisen asteen oppilaitostyön kehittäminen, organisointi ja toteuttaminen yhdessä oppilaitostiimin ja nuorisotiimin kanssa. Työhön kuuluu myös rippikoulutyötä ja alueen nuoriso- ja varhaisnuorisotyötä. Meillä on käytössä liikkuva nuorisotila Apostolinkyyti, jolla pääsee kohtaamaan nuoria.

Nuorisotyön tiimissä on 11 nuorisotyönohjaaja ja nuorisopappi. Yhdessä vastaamme laajan seurakuntamme nuorisotyön kokonaisuudesta. Oppilaitostiimissä on kuusi työntekijää eri työaloilta. Oppilaitostiimi tekee työtä Rovaniemen oppilaitoksissa sekä toisella asteella että korkea-asteella.

Kelpoisuusehdot määritellään Kirkkohallituksen päätöksessä Nro 164 nuorisotyönohjaajan viran haltijalta ja nuorisotyönohjaajan työtä pääasiallisena tehtävänään tekevältä viranhaltijalta vaadittavasta tutkinnosta. Virkaan valitun on oltava evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Työ edellyttää oman auton käyttöä.

Määräaikaisen työntekijän työkausi on 1.12.2024-31.12.2026. Viran palkkaus määräytyy vaativuusryhmän 502 mukaisesti. Viranhaltijan peruspalkka 2.743,31 €/kk. Työkokemuksen perusteella maksetaan kokemuslisää enintään 358,50 €/kk.

Tehtävässä sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa. Valitun tulee ennen viran vastaanottamista esittää hyväksyttävä lääkärintodistus ja rrikosrekisteriote (Laki ev.lut. kirkon viranhaltijasta 2. luku 12 -14§).

Meillä on käytössä työnantajan tukema kulttuuri- ja liikuntaetu sekä kattava työterveyshuolto.

Sähköinen hakemus toimitetaan 19.9.2024 klo 15.00 mennessä Kirkkorekry.fi-palvelun kautta.

Hakijoita pyydetään varautumaan haastatteluun ti 24.9.2024 klo 14-16. Haastatteluihin kutsutaan henkilökohtaisesti.

Nuorisopastori Ari Jarva, ari.jarva@evl.fi, p. 0400-194 845

Rovaniemi on Lapin maakunnan hallinnon ja kaupan keskus, arktisen alueen matkailukeskus sekä kansainvälisesti tunnettu yliopisto- ja joulukaupunki. Rovaniemi tunnetaan myös monipuolisena luonto- ja urheilupaikkakuntana. Rovaniemen seurakunnassa on noin 45 800 jäsentä ja työntekijöitä noin 160 henkilöä.

Rauhankatu 70
96100 Rovaniemi

• Rovaniemen seurakunta - Savuton työpaikka
  • Tutustu työnantajaan
  • Pikalinkit

Päivitämme KirkkoRekryä torstaina 12.9. kello 7-11 välisenä aikana. Voit selata normaalisti työpaikkailmoituksia, mutta päivityksen aikana et pääse kirjautumaan omaan profiiliisi tai lähettämään työhakemuksia. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa!