Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Nuorisotyönohjaaja - Helsingin seurakuntayhtymä

Etsimme nuorisotyönohjaajaa kahden vuoden määräaikaiseen virkaan 1.1.2025-31.12.2026 Pakilan seurakuntaan.

Haemme nuorisotyönohjaajaa, joka vastaa seurakuntamme kouluikäisten parissa tehtävästä työstä, sen organisoinnista sekä kouluikäisten polun toimintamuotojen kehittämisestä. Nuorisotyönohjaaja vastaa myös kerhonohjaajakoulutuksesta. Lisäksi työhön kuuluu nuoriso- ja rippikoulutyötä.

Etsimme eteenpäin katsovaa ja oma-aloitteista tekijää, jolla on halu ja into kehittää vastuullaan olevaa työtä ennakkoluulottomasti. Työ edellyttää itsenäistä työotetta ja kokonaisuuksien hahmottamista. Odotamme sinulta hyviä yhteistyö-, tiimi- ja vuorovaikutustaitoja, digiosaamista ja kykyä toimia nuorten kanssa luontevasti ja innostuneesti. Työhön kuuluu ilta-, viikonloppu- ja leirityötä.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen työtehtävän, osaavien ammattilaisten työyhteisön ja työtilat Pakilasta. Työntekijöillämme on mahdollisuus tuettuun työpaikkaruokailuun ja työterveyshuoltoon sekä joustaviin työaikaratkaisuihin työn ja vapaa-ajan yhteensovittamiseksi.

Viran kelpoisuusehtona on piispainkokouksen hyväksymä kirkon nuorisotyönohjaajan tutkinto, mutta haussa huomioidaan myös opiskelijat tai muutoin soveltuvan tutkinnon suorittaneet. Valittavan tulee olla konfirmoitu Suomen ev.-lut. kirkon jäsen. Viran palkkaus sijoittuu vaativuusryhmään 503 (vähimmäispalkka 2885,11 €). Lisäksi maksetaan henkilökohtaista palkanosaa kokemukseen perustuen.

Koeaika on neljä (4) kuukautta. Valitun on ennen palvelussuhteen alkamista esitettävä hyväksyttävä ote rikosrekisteristä (RLL 6 § 2) ja hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.
Lähetä hakemuksesi KirkkoRekry-palvelun sähköisellä lomakkeella 20.10.2024 klo 18 mennessä. Osa hakijoista kutsutaan haastatteluun, jotka pidetään ti 29.10. klo 17-19 välisenä aikana Hyvän Paimenen kirkolla, Palosuontie 1.

Kasvatuksen pappi Jonna Tolonen sähköpostitse jonna.tolonen@evl.fi ja puh. 050 380 4211 pe 4.10 klo 14-15 ja ke 9.10. klo 15-16.

Pakilan seurakunnassa 0–18-vuotiaiden ja heidän perheidensä kanssa työskentelee ammattitaitoinen, moniammatillinen ja työtään kehittävä Kasvun polku -tiimi. Kuuden hengen tiimiin kuuluu lastenohjaaja, kanttori, nuorisotyönohjaajat ja kasvatuksen pappi, joka toimii tiimin lähiesihenkilönä.

Palosuontie 1
00660 Helsinki