Työpaikat
Lisää suosikkeihin Lisää työpaikkoja suosikeiksi niin voit tarkastella niitä helposti myöhemmin.
Työnantajat
Lisää suosikkeihin Tykkäämällä työnantajista voit listata tähän sinua kiinnostavimmat työnantajat.
Siistijä-vahtimestari - Helsingin seurakuntayhtymä

Etsimme ympäristö- ja hautaustoimen palveluyksikköömme siistijä-vahtimestaria vakituiseen kokoaikaiseen työsuhteeseen.

Etsimme ympäristö- ja hautaustoimen palveluyksikköömme siistijä-vahtimestaria vakituiseen kokoaikaiseen työsuhteeseen Malmin hautausmaalle. Siistijä-vahtimestarin työ on vaihtelevaa ja monipuolista työtä, johon sisältyy sekä siivoustyötä että vahtimestarityötä kappelilla. Työ on fyysistä sisä- ja ulkotyötä. Tehtävään on hyvä perehdytys.

Siistijä-vahtimestarin työtehtäviin Malmin hautausmaalla kuuluu hautausmaan kiinteistöjen siisteydestä sekä viihtyvyydestä huolehtiminen, pyykkihuolto, siivousaineista ja välineistä huolehtiminen. Työhön kuuluu myös siivoustyön opastusta sekä siivouskoneiden käyttöopastukset sijaisille ja siivouksen kausityöntekijöille.

Siistijä-vahtimestari osallistuu kappelin vahtimestarityöhön siunaustilaisuuksissa ja hautauksissa. Kappelityöskentelyssä korostuu asiakaspalvelu; omaisten kohtaaminen ja neuvonta. Kappelin vahtimestarina tehtäviin kuuluu siunaustilaisuuksien järjestely,
tuhkauurnien luovuttaminen hautaustoimilain mukaisesti ja vainajien näyttö omaisille.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää sinulta:
- tehtävään soveltuvaa koulutusta tai työkokemusta
- hyviä asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja
- järjestelmällisyyttä ja tarkkuutta
- aloitteellisuutta, joustavuutta ja itseohjautuvaa työskentelytapaa sekä paineensietokykyä
- hyviä IT-taitoja ja kykyä omaksua uusia järjestelmiä
- B-ajokorttia
- hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa
- olet Suomen evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen

Aikaisempi asiakaspalvelukokemus, hautausalan tuntemus sekä muu kielitaito katsotaan eduksi.
Tarjoamme sinulle mukavan työyhteisön lisäksi monipuolisen työn, perehdytyksen siihen sekä toimivat työvälineet ja -vaatteet.
Työntekijänämme saat työterveyshuollon, liikunta- ja kulttuuriedun sekä lounasedun. Avustamme tarvittaessa työsuhdeasunnon hankinnassa.

Tehtävässä noudatetaan yleistyöaikaa, joka on 3 viikon työaikajaksolla on 114 tuntia ja 45 minuuttia, työpäivät sijoittuvat pääsääntöisesti maanantain ja lauantain välille. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 401 mukaisesti siten, että peruspalkka on 2234 €/kk, jonka lisäksi maksetaan mahdollinen kokemuslisä 79-292 € / kk.

Työ alkaa 1.12.2024 tai sopimuksen mukaan. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika.

Hakuaika päättyy keskiviikkona 6.11. klo 23:59. Hakemukset toimitetaan KirkkoRekry -järjestelmän kautta osoitteessa www.kirkkorekry.fi (hakuavain 2805).
Henkilökohtaiset haastattelut järjestetään keskiviikkona 13.11. Malmin hautausmaalla.
Toimitamme haastattelukutsut perjantain 8.11. aikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa 24.10. klo 12-16, 25.10. klo 9-15 Malmin hautausmaan kappelityönjohtaja Saga Ihatsu, p. 09 2340 2855.

Helsingin seurakuntayhtymä on osa Suomen evankelisluterilaista kirkkoa - Kirkko Helsingissä. Kiinteistöosastomme ympäristö- ja hautaustoimi vastaa hautauksiin liittyvistä tehtävistä, hautausmaiden ylläpidosta ja hautapaikkojen riittävyydestä Helsingissä. Vakinaisen henkilöstömme määrä on noin 110, lisäksi kausityöntekijöitä on noin 400. Hautausmaita on kuusi: Hietaniemen hautausmaa, Honkanummen hautausmaa, Malmin hautausmaa, Maunulan uurnalehto, Kulosaaren hautausmaa ja Östersundomin hautausmaa ja niiden yhteispinta-ala on 182 hehtaaria.

Kalmistonkaari 2

Muut tiedot