Kuopion Kallaveden seurakunnassa on haettavana nuorisotyönohjaajan virka 1.9. 2024 alkaen.

Olisitko sinä etsimämme henkilö Kallaveden nuorisotyön tiimiin?

Kallaveden seurakunnassa on avautumassa nuorisotyönohjaajan virka 1.9. alkaen. Etsimme nuorisotyöntekijää, jonka työalana on rippikoulutyö. Työnkuvaan kuuluu lisäksi osallistuminen nuorisotyön viikkotoimintaan, isoskoulutukseen ja kouluyhteistyöhön sekä tarvittaessa muuhun seurakuntatyöhön. Työ on ilta- ja viikonloppupainotteista ja sisältää leirityötä. Työ painottuu selkeästi rippikoulutyön organisoimiseen.

Nuorisotyönohjaaja työskentelee lähiesihenkilön alaisuudessa ja kasvatuksen nuorisotyöntekijöiden tiimissä, johon kuuluu seitsemän nuorisotyönohjaajaa ja nuorisopappi.

Etsimme joukkoomme työntekijää, joka
* kykenee ottamaan vastuuta Kallaveden seurakunnan rippikoulutyön kokonaisuudesta
* on motivoitunut työskentelemään nuorten parissa
* hallitsee hyvät vuorovaikutustaidot ja osaa toimia tiimissä
* on halukas tekemään monipuolista seurakuntatyötä yli työalarajojen
* kehittää rohkeasti uutta

Viran pätevyysvaatimus on kirkon säädöskokoelman nro 164/2023 mukainen nuorisotyönohjaajan viranhaltijalta ja nuorisotyönohjaajan työtä pääasiallisena tehtävänään tekevältä viranhaltijalta vaadittava tutkinto. Huomioimme haussa myös alalle juuri valmistuneet.

Odotamme hakijalta nuorisotyönohjaajan tietojen ja taitojen hyvää hallintaa, oma-aloitteisuutta ja tiimityöntaitoja sekä kykyä toimia yli työalarajojen. Arvostamme hyvää seurakuntatyön tuntemusta, yhteistyökykyä ja monipuolisia työtaitoja mukaan lukien some-osaamisen.

Virka täytetään 1.9. 2024 lähtien tai sopimuksen mukaan.

Viran palkkaus määräytyy vaativuusryhmän 502 mukaisesti (2697, 81 €/kk 1.2.2024 alkaen). Lisäksi maksetaan kokemus- ja suorituslisää kirkon virkaehtosopimuksen mukaisesti. Viran täyttämisessä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. Virkaan valittavan on esitettävä hyväksyttävä lääkärinlausunto terveydentilastaan sekä rikosrekisterilain 6 § 2 momentissa tarkoitettu rikosrekisteriote ennen viran vastaanottamista. Virkaan valittavan henkilön on oltava Suomen ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen.

Tarjoamme ePassiFlex-etuuden sekä lounaspassin. Henkilöstömme saa laajat työterveyspalvelut. Seurakuntayhtymällä on ympäristödiplomi.

Hakuaika alkaa 5.6. 2024 ja päättyy 31.7. 2024 klo 15.00. Työhaastattelut kutsutuille elokuun alussa.

Lisätietoja antavat lähiesihenkilö Laura Tanskanen (puh. 040 4848 425, lomalla 1.7.-21.7.) ja kirkkoherra Matti Pentikäinen (puh. 040 4848 329).

Kuopion ev.lut. seurakuntayhtymään kuuluvassa Kallaveden seurakunnassa on yli 27.000 jä-sentä. Työntekijöitä on liki 50. Seurakunnalla on toimitilat Jynkän ja Petosen kaupunginosissa ja lisäksi siihen kuuluu laaja maaseutualue toimitiloineen mukaan lukien Karttulan alue ja Maaningan alue. Seurakunnassa on paljon lapsia ja nuoria.

Rauhalahdentie 21
70780 Kuopio