Palkka- ja taloushallinnon harjoittelijoita Kirkon palvelukeskukseen - Kirkkohallitus

Etsimme harjoittelijoita Oulun Peltolassa sijaitsevaan Kirkon palvelukeskukseen. Kirkon palvelukeskuksessa työskentelee noin sata asiantuntijaa palvellen kaikkia Suomen ev.-lut. seurakuntatalouksia taloushallinnon eri tehtävissä.

Hei Opiskelija!

Oletko kiinnostunut kehittämään osaamistasi monipuolisten tehtävien parissa? Oletko halukas tutustumaan laaja-alaisesti talous- ja palkkahallinnon arkeen monipuolisessa palvelukeskuksen työympäristössä? Tule Kipaan harjoitteluun. Meillä työskentelee noin sata asiantuntijaa palvellen kaikkia Suomen ev.-lut. seurakuntatalouksia taloushallinnon eri tehtävissä.

Meillä Kipassa on mahdollisuus suorittaa opintoihin liittyvä työharjoittelu taloushallinnon eri osa-alueissa: taloushallinnossa (kirjanpidossa osto- ja myyntireskontrassa) tai palkkahallinnossa. Toivottava harjoitteluaika on noin 4 kk / osa-alue. Palkkahallinnon harjoittelun alkamisajankohta on elokuussa 2024, taloushallinnon harjoittelun alkamisajankohta on loppuvuodesta 2024.

Harjoittelu on meillä palkatonta ja harjoittelussa on osittainen etätyömahdollisuus. Vuosittain meillä on useita harjoittelijoita eri oppilaitoksista. Meillä harjoittelijat pääsevät tekemään samoja työtehtäviä kuin asiantuntijammekin tekevät, näemmekin harjoittelun mahdollisuutena kasvattaa tulevaisuuden tekijöitä meille työkaveriksi.

Mikäli sinulla on halu kehittyä, olet motivoitunut oppimaan ja olet kiinnostunut työharjoittelusta Kirkon palvelukeskuksessa, jätä meille hakemuksesi tämän ilmoituksen kautta. Olemme yhteydessä, mikäli meillä on tarjota harjoittelupaikka juuri sinulle. Harjoittelun jälkeen sinulla voi olla mahdollisuus työllistyä meille.

Taloushallinnon harjoittelusta lisätietoja antaa Eveliina Arhippainen, eveliina.arhippainen@evl.fi
Palkkahallinnon harjoittelusta lisätietoja antaa Terhi Arolaakso, terhi.arolaakso@evl.fi

Kirkkohallitus hoitaa Suomen evankelis-luterilaisen kirkon yhteistä hallintoa, taloutta ja toimintaa. Kirkon palvelukeskus (Kipa) on valtakunnallinen taloushallinnon palvelukeskus, joka tuottaa kirjanpito- ja palkanlaskentapalveluja kirkon keskushallinnolle, tuomiokapituleille ja seurakuntatalouksille suomen ja ruotsin kielellä. Kirkon palvelukeskus on Kirkkohallituksen alainen erillisyksikkö, jonka päätoimipaikka on Oulussa.

Yrttipellontie 10
90230 Oulu