Etsimme ympäristö- ja hautaustoimen palveluyksikköömme kolmea palveluneuvojaa vakituiseen kokoaikaiseen työsuhteeseen.

Oletko sinä asiakaspalveluhenkinen tiimipelaaja, joka nauttii monipuolisista asiakaskohtaamisista?

Kohtaamme päivittäin useita asiakkaita, jotka hoitavat läheistensä hautajaisvarauksia. Meidän tehtävämme ovat viranomaistehtäviä ja osa kirkon perustehtävää. Helsingin seurakuntayhtymän hautapalveluissa hoidetaan hautaustoimen ja hautainhoitorahaston asiakaspalvelua, ajanvarauksia, laskutusta ja muita yleisiä toimistotehtäviä.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää sinulta:

- soveltuvaa ammatillista koulutusta ja tutkintoa tai tehtävän edellyttämää työkokemusta
- hyviä IT-taitoja, mukaan lukien Office 365:n sujuvaa käyttöä sekä kykyä omaksua uusia järjestelmiä
- hyviä asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja
- järjestelmällisyyttä ja tarkkuutta
- aloitteellisuutta, joustavuutta ja itseohjautuvaa työskentelytapaa sekä paineensietokykyä
- kykyä hahmottaa ja hallita kokonaisuuksia sekä omaksua uutta tietoa nopeasti
- hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa
- toimistotyön kokemusta

Aikaisempi asiakaspalvelukokemus, hautausalan tuntemus ja hyvä ruotsin ja englannin kielen taito katsotaan eduksi.

Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 501 mukaisesti. Tehtäväkohtainen palkka on 2 603 €/kk. Peruspalkan lisäksi on työntekijän työkokemuksesta riippuen mahdollisuus saada kokemuslisää, joka on 89 - 331 € / kk.

Tarjoamme sinulle mukavan työyhteisön lisäksi monipuolisen ja haastavan työn sekä perehdytyksen siihen.
Työntekijänämme saat työterveyshuollon, liikunta- ja kulttuuriedun sekä lounasedun.

Tehtävässä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. Ennen tehtävän vastaanottamista on esitettävä hyväksytty lääkärintodistus terveydentilasta.

Hakuaika päättyy sunnuntaina 11.8.2024 klo 23:59. Haastattelut järjestetään 19.-20.8.2024 Seurakuntien talolla (Kolmas linja 22 B). Tehtävä täytetään 2.9.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa pe 28.6. klo 10-11 ja ti 6.8. klo 14-15 palveluesihenkilö Taina Haterma, p. 09 2340 2282.

Helsingin seurakuntayhtymä muodostuu 16 suomenkielisestä ja kolmesta ruotsinkielisestä evankelisluterilaisesta seurakunnasta. Se huolehtii seurakuntien talous-, hallinto-, kiinteistö-, rakennus- ja hautausmaa-asioista. Helsingin seurakuntayhtymällä on kuusi hautausmaata: Hietaniemi, Malmi, Honkanummi, Maunulan uurnalehto, Kulosaari ja Östersundom

Kolmas Linja 22 B

Muut tiedot