Suntio - Espoon seurakuntayhtymä

Haemme laaja-alaista moniosaajaa kirkonpalveluskunnan työhön.

Espoon tuomiokirkkoseurakunta hakee suntiota vakituiseen työsuhteeseen 16.9.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Suntion toimipisteenä tulee olemaan ensisijaisesti Kauklahden kappeli. Lisäksi hän työskentelee tarvittaessa myös muissa seurakunnan toimipisteissä. Työstä on puolet ruoan valmistusta ja puolet suntion tehtäviä. Suntion tehtäviin kuuluvat asiakaspalvelu, siivoustehtävät, jätehuolto, kiinteistön ja irtaimiston huoltotehtävät, vapaaehtoisten avustajien ohjaus, laskujen tarkastaminen ja tiliöinti sekä kirkollisten toimitusten ja tilaisuuksien järjestelytehtävät. Ruoan valmistuksen tehtäviin kuuluvat vastaaminen elintarviketilauksista, omavalvonnasta, ruoka- ja kahvitilaisuuksien valmistuksesta ja tarjoilusta. Viikkotyöaika on 38 tuntia ja 15 minuuttia.

Hakijalta katsotaan eduksi soveltuva ammatillinen perustutkinto ja/tai laaja käytännön työkokemus. Etsimme hyvän ammattitaidon omaavaa ja hyvän asiakaspalvelun taitavaa työntekijää. Tehtävä edellyttää perustietokoneohjelmien hallintaa. Oman auton käyttömahdollisuus työssä katsotaan eduksi. Suntion tehtävä kuuluu vaativuusryhmään 402 ja palkkaus työkokemuksesta riippuen 2359 - 2663 €/kk. Työsuhteen aikana on mahdollisuus suorittaa seurakunta- ja hautauspalvelualan ammattitutkinto. Työsuhteessa on kuuden kuukauden koeaika. Työhön valittavan on oltava Suomen ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen.

Espoon seurakuntayhtymällä on kattava työterveyshuolto, lounasetu sekä liikunta- ja kulttuurietu.

Haastattelut pidetään 12.8.2024.

Hakemus täytetään sähköisesti KirkkoRekryssä 31.7.2024 klo 12 mennessä.

Tiedusteluihin virka-ajalla vastaavat 30.5.-28.6. ylivahtimestari Erkki Korhonen puh. 040 5860585 erkki.t.korhonen@evl.fi ja keittiövastaava Kirsi Salo puh. 050 4341088 sekä ajalla 28.6.-31.7. suntio Lauri Katajamäki lauri.katajamaki@evl.fi

Kauppamäki 1
02780 Espoo