Viestinnän asiantuntija - Lohjan seurakunta

Viestinnän ja markkinoinnin ammattilainen − Tule kehittämään kirkon työtä Lohjalla!

Lohjan seurakunta vahvistaa viestintäänsä ja etsii laaja-alaista
VIESTINNÄN ASIANTUNTIJAA
uuteen tehtävään 1.10.2024 alkaen.

Haluatko olla mukana luomassa uutta? Hyppää mukaan Lohjan seurakunnan uuteen kolmihenkiseen viestintätiimiin. Vastamme seurakunnan viestinnän ja markkinoinnin suunnittelusta, toteutuksesta ja kehittämisestä yhdessä noin 100 hengen työyhteisön ja lukuisten vapaaehtoisten kanssa.

Tulevassa tehtävässäsi painottuvat sosiaalinen media ja kampanjat, mutta pystyt hoitamaan sujuvasti myös muita viestinnän tehtäviä. Pääset luomaan seurakunnalle some-strategiaa ja tukemaan sekä kouluttamaan some-päivittäjiemme verkostoa.

Saatat olla etsimämme viestinnän asiantuntija, jos
• sinulla on vähintään muutaman vuoden kokemus vaativista viestinnän/markkinoinnin tehtävistä ja viestinnän kehittämisestä
• sinulla on soveltuva koulutus, arvostamme viestintäalan korkeakoulututkintoa tai soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa.
• pystyt vetämään viestintäkampanjan ideoinnista suunnitteluun, toteutukseen ja arviointiin
• osaat kirjoittaa selkeästi ja asiakaslähtöisesti
• olet sinut somen kanssa: hallitset sosiaalisen median alustat ja osaat hyödyntää analytiikka- ja kampanjatyökaluja
• kuvaat ja videoit, arvostamme myös kokemusta graafisten aineistojen tuotannosta
• suomen kielen taitosi on erinomainen ja viestit tarvittaessa myös ruotsiksi
• sinulla on aktiivinen ja oma-aloitteinen ote työhön sekä hyvät tiimi- ja vuorovaikutustaidot
• tunnet nuorten ja nuorten aikuisten mediaympäristöä ja osaat kohdentaa viestisi heille
• seurakuntien sanoma ja toiminta ovat sinulle tuttuja ja haluat olla mukana kehittämässä kirkon viestintää.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja merkityksellisen työn seurakunnan viestinnän parissa. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen (36,25 h/vko). Käytössä on liukuva työaika, ja myös etätyö on rajoitetusti mahdollinen. Hyvä työilmapiiri, yhdessä tekeminen ja osaamisen jatkuva kehittäminen on meille tärkeää. Haluamme tukea jokaista työyhteisön jäsentä onnistumaan tehtävässään muun muassa huolehtimalla hyvästä perehdytyksestä. Henkilöstön käytössä on kattavat työterveyshuollon palvelut sekä lounas-, liikunta- ja kulttuurietu (Epassi).

Palkkaus on KirVESTES:n vaativuusryhmä 601 mukainen (peruspalkka 3062,09-3618,57 euroa/kk). Peruspalkan lisäksi maksetaan työkokemukseen perustuvaa kokemuslisää enintään 117,50-413,00 euroa/kk.

Tehtävä täytetään 1.10.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan, ja siinä sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa. Ennen valinnan vahvistamista on esitettävä seurakunnan työterveyshuollon antama hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Hakijan tulee olla evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen.

Hakemukset lähetetään sähköisesti KirkkoRekry -palvelun kautta su 4.8. klo 23.59 mennessä. Haastattelujen ajankohta on ma 12.8. klo 14 alkaen. Olemme yhteydessä haastatteluun kutsuttaviin hakuajan päätyttyä. Valintaprosessiin kuuluu myös soveltuvuusarviointi.

Viestintäpäällikkö Urpu Sarlin, 040 516 2634, urpu.sarlin@evl.fi (tavoitettavissa 7.6. ja 17.6.-19.7.2024.)

Lohjan seurakunta on pääkaupunkiseudun läheisyydessä sijaitseva keskisuuri seurakunta ja työnantaja. Haluamme kutsua kaikkia kaupungin asukkaita seurakunnan yhteyteen ja olla läsnä lohjalaisten arjessa.

Työyhteisömme keskeiset arvot ovat rohkeus, turvallisuus ja oikeudenmukaisuus. Panostamme henkilöstön työhyvinvoinnin edistämiseen ja osaamisen kehittämiseen ja yhteisöllisyyden vahvistamiseen. Henkilöstöetuina tarjoamme kattavat työterveyshuollon palvelut, lounas-, liikunta- ja kulttuuriedun (Epassi) sekä mahdollisuuden lisä- ja täydennyskoulutukseen.

Meillä pääset osaksi kannustavaa, osaavaa ja yhteen hiileen puhaltavaa työyhteisöä!

Laurinkatu 40
08100 Lohja