Lediga jobb
Lägg till i favoriter Det är lättare att läsa arbetsplatsannonserna senare när du lägger till annonserna bland dina favoriter.
Arbetsgivarna
Gilla arbetsgivare Gilla arbetsgivare så får du en lista på de intressantaste arbetsgivarna.
Asiakaspalveluesihenkilö - Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä

TERVETULOA TÖIHIN Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymään! Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä on edelläkävijä monissa kirkollisissa hankkeissa.

Seurakuntayhtymä muodostuu neljästä suomenkielisestä seurakunnasta, yhdestä ruotsinkielisestä seurakunnasta ja yhteisten tehtävien yksiköistä. Yhtymän alueella on noin 255.000 asukasta. Etsimme jatkuvasti uusia tapoja seurakuntalaisten ja tamperelaisten palvelemiseen. Meillä on töissä noin 500 henkilöä ja talousarvion käyttötalouden toimintamenot ovat noin 51 miljoonaa euroa.

Etsimme seurakuntayhtymän hautauspalveluiden yksikköön vakituiseen työsuhteeseen
ASIAKASPALVELUESIHENKILÖÄ

Hautauspalvelut järjestävät vuosittain noin 2000 hautausta. Krematoriossa tuhkataan vuosittain noin 3000 vainajaa eri puolilta Pirkanmaata. Hoidettavana on noin 31.000 hoitohautaa. Hautaus- ja hautojen hoitopalveluiden asiakaspalvelussa työskentelevien työtehtäviä ovat mm. hautauksiin liittyvät varaukset, hautojen hoitosopimukset, laskutukset, lupa-asiat, hautakirjanpito, raportoinnit ja yhteydenpidot yhteistyötahoihin. Seurakunnan asiakaspalveluun kuuluvat kasteiden ja häiden varaukset, seurakuntayhtymän tilavaraukset sekä virkatodistus- ja sukuselvitystilaukset. Lisäksi yksikössä hoidetaan seurakuntayhtymän puhelinvaihde ja avainpalvelut.

Asiakaspalvelun työtilat sijaitsevat Tampereen keskustassa.
Asiakaspalveluesihenkilö toimii lähiesihenkilönä noin 10 hengen tiimille ja osallistuu myös asiakaspalvelun eri työtehtäviin. Kyseessä on uusi esihenkilötehtävä, joten pääset osaltasi vaikuttamaan siihen, miten tehtäväkokonaisuus muotoutuu.

Tehtävän kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva opistotasoinen tai korkeakoulututkinto sekä suomen kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito. Tehtävän hoito edellyttää myös ruotsin ja englannin kielen tyydyttävää osaamista. Tehtävään valittavan tulee olla konfirmoitu Suomen evankelisluterilaisen kirkon jäsen.

Edellytämme hakijalta useamman vuoden kokemusta asiakaspalvelu- ja esihenkilötehtävistä sekä toimistotöistä. Edellytämme myös soveltuvuutta esihenkilötehtävään. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää itsenäistä työskentelyotetta, huolellisuutta, hyviä tietoteknisiä valmiuksia ja paineensietokykyä. Arvostamme asiakaspalveluhenkisyyttä sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Hakijalla toivotaan olevan kiinnostusta kehittää asioinnin sähköistä palvelua. Aiempi kokemus seurakuntien ja hautaustoimen tehtäväkentästä on hakijalle etu.

Tehtävän palkka määräytyy kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaatimusryhmän 601 mukaan, jolloin maksettava peruspalkka on 3153,95 € / kk. Peruspalkan lisäksi maksetaan soveltuvan aiemman työkokemuksen perusteella kokemuslisää. Seurakunnassa on käytössä myös suorituslisäjärjestelmä. Tehtävässä noudatetaan toimistotyöaikaa 36 h 15 min / viikko, käytössä on liukuva työaika.

Ennen tehtävän vastaanottamista valitun on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan. Tehtävä täytetään 1.1.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävässä on kuuden (6) kuukauden koeaika.

Tuemme henkilöstön hyvinvointia mm. liikunta- ja kulttuurieduilla, lounasedulla sekä polkupyöräedulla. Tarjoamme kattavat työterveyshuollon palvelut. Kannustamme työntekijöitä ammatilliseen kehittymiseen ja tarjoamme mahdollisuuksia kouluttautumiseen.

Tehtävään haetaan sähköisellä hakulomakkeella viimeistään to 17.10.2024 klo 15 mennessä.

Valintaprosessin aikataulu on seuraava:
Haastattelut erikseen haastatteluun kutsuttaville ovat viikolla 44 ja soveltuvuusarvioinnit haastatteluista jatkoon päässeille ovat viikolla 45. Tavoitteena on tehdä päätös valinnasta 27.11. kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnassa.

Lisätietoja tehtävästä antaa hautaustoimen johtaja Jyrki Lehtonen,
puh. 050 5936 458 ja sähköposti jyrki.lehtonen@evl.fi

Näsilinnankatu 26
33200 Tampere

• Snabblänkar

KirkkoRekry-tjänsten produceras av  Grade Solutions Oy.