Skip to main content
Lediga jobb Arbetsgivarna Meny
  • Jobb
  • Jobbdetaljer Hae työpaikkaa Työpaikan yksityiskohdat Helsingin seurakuntayhtymä, Hallinto-osastoKokoaikatyöTyöpaikkaMääräaikainenTyösuhdeOsittainen etätyömahdollisuus402711.11.20253090-3476 €Sopimusala: KirVESTES1.9.2025 15:20 - 14.9.2025 23:59SeurakuntaUusimaaHelsinkiHallinto- ja toimistotyöMuu hallinto- ja toimistotyö

    Oletko sinä etsimämme henkilö, joka haluaa olla mukana toteuttamassa hyvää hallintoa ja sujuvaa kokousasiakirjojen hallintaa? Tarjoamme monipuolisen ja merkityksellisen tehtävän, jossa pääset tukemaan arjen sujuvuutta hallinnon ytimessä.

    Etsimme Helsingin seurakuntayhtymään asianhallintasihteeriä määräaikaiseen työsuhteeseen 1.11.2025-30.11.2026 asianhallintapalveluyksikköön Helsingin Kallioon. Määräaikaisuuden perusteena on perhevapaan sijaisuus.

    Asianhallintapalvelut-yksikkö tuottaa asianhallinta-, käännös- ja johdon assistenttipalveluita Helsingin seurakuntayhtymälle sekä vastaa kirjaamon toiminnasta, tietopalvelusta ja seurakuntayhtymän keskusarkiston hoidosta.

    Asianhallintasihteerin työtehtäviin kuuluvat yhteisen kirkkoneuvoston ja -valtuuston sekä muiden toimielinten kokoushallinta; kokousasiakirjojen koostaminen sekä julkaisu ja asianhallintapalveluihin liittyvien päätösasiakirjojen valmistelu. Asianhallintasihteeri toimii asianhallintajärjestelmä Dynastyn pääkäyttäjänä ja työtehtäviin sisältyvät myös mm. luottamushenkilörekisterin ylläpito ja kokouspalkkioraportointi. Tehtäviin kuuluu myös keskusarkiston päätearkistotehtäviä, arkiston tietopalvelua, arkistointiin ja arkistonmuodostuksen sekä tiedonohjausjärjestelmän suunnitteluun liittyvää neuvontaa ja ohjausta.

    Tehtävässä onnistuminen edellyttää:
    • tehtävään soveltuva koulutusta, esimerkiksi alempi korkeakoulu- tai ammattikorkeakoulututkinto
    • työkokemusta vastaavista asian- ja tiedonhallinnan tehtävistä julkisessa hallinnossa
    • kokemusta asianhallinnan ja kokoushallinnan järjestelmistä
    • tehtäväalan lainsäädännön ja määräysten tuntemusta sekä taitoa soveltaa niitä käytännössä
    • erinomaista suomen kielen taitoa ja tyydyttävää ruotsin kielen taitoa
    • hyviä tietoteknisiä taitoja
    • mahdollisuutta työskennellä toisinaan myös klo 16.00 jälkeen.

    Etsimällämme henkilöllä on itsenäinen ja aktiivinen työote, hyvät valmiudet oppia uutta sekä kyky toimia tiimin jäsenenä. Menestyäksesi tehtävässä tarvitset hyvää organisointikykyä, järjestelmällisyyttä ja kykyä hallita laajoja kokonaisuuksia, sekä hyviä vuorovaikutustaitoja.

    Yhdenvertaisuus on meille tärkeää. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä.

    Me tarjoamme sinulle:
    • Avuliaan tiimin tuen ja luotettavan työilmapiirin mukavassa työyhteisössä
    • Mahdollisuuden hybridityöhön, tuettuun lounas- ja liikuntaetuun, kuukausittaiseen työmatkaetuun (HSL) sekä työterveyshuollon palveluihin.
    • Joustoa työn ja vapaa-ajan yhteensovittamiseen.
    Toimitilamme ovat hyvien kulkuyhteyksien äärellä Kalliossa ja tehtävässä on mahdollisuus hybridityöskentelyyn.

    Tehtävä täytetään 1.11.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 503 mukaisesti. Tehtäväkohtainen peruspalkka on 3090,45 €/kk. Peruspalkan lisäksi on työntekijän kokemuksen mukaan mahdollisuus saada KirVESTES mukaista kokemuslisää 105,50-386,50 € / kk. Tehtävässä on 4kk kuukauden mittainen koeaika.

    Hae tehtävää KirkkoRekry-järjestelmän kautta 14.9.2025 klo 23.59 mennessä. Varsinaiset haastattelut järjestetään Seurakuntien talolla (Kolmas linja 22 B) viikolla 39. Käymme hakemuksia läpi jo tehtävän hakuaikana. Rekrytoinnissa hyödynnetään mahdollisesti videohaastattelua 1. kierroksen haastatteluihin heti hakuajan päätyttyä.

    Lisätietoja

    https://www.helsinginseurakunnat.fi/

    Oletko sinä etsimämme henkilö, joka haluaa olla mukana toteuttamassa hyvää hallintoa ja sujuvaa kokousasiakirjojen hallintaa? Tarjoamme monipuolisen ja merkityksellisen tehtävän, jossa pääset tukemaan arjen sujuvuutta hallinnon ytimessä.

    Etsimme Helsingin seurakuntayhtymään asianhallintasihteeriä määräaikaiseen työsuhteeseen 1.11.2025-30.11.

    2026 asianhallintapalveluyksikköön Helsingin Kallioon. Määräaikaisuuden perusteena on perhevapaan sijaisuus.

    Asianhallintapalvelut-yksikkö tuottaa asianhallinta-, käännös- ja johdon assistenttipalveluita Helsingin seurakuntayhtymälle sekä vastaa kirjaamon toiminnasta, tietopalvelusta ja seurakuntayhtymän keskusarkiston hoidosta.

    Asianhallintasihteerin työtehtäviin kuuluvat yhteisen kirkkoneuvoston ja -valtuuston sekä muiden toimielinten kokoushallinta; kokousasiakirjojen koostaminen sekä julkaisu ja asianhallintapalveluihin liittyvien päätösasiakirjojen valmistelu. Asianhallintasihteeri toimii asianhallintajärjestelmä Dynastyn pääkäyttäjänä ja työtehtäviin sisältyvät myös mm. luottamushenkilörekisterin ylläpito ja kokouspalkkioraportointi. Tehtäviin kuuluu myös keskusarkiston päätearkistotehtäviä, arkiston tietopalvelua, arkistointiin ja arkistonmuodostuksen sekä tiedonohjausjärjestelmän suunnitteluun liittyvää neuvontaa ja ohjausta.

    Tehtävässä onnistuminen edellyttää:
    • tehtävään soveltuva koulutusta, esimerkiksi alempi korkeakoulu- tai ammattikorkeakoulututkinto
    • työkokemusta vastaavista asian- ja tiedonhallinnan tehtävistä julkisessa hallinnossa
    • kokemusta asianhallinnan ja kokoushallinnan järjestelmistä
    • tehtäväalan lainsäädännön ja määräysten tuntemusta sekä taitoa soveltaa niitä käytännössä
    • erinomaista suomen kielen taitoa ja tyydyttävää ruotsin kielen taitoa
    • hyviä tietoteknisiä taitoja
    • mahdollisuutta työskennellä toisinaan myös klo 16.00 jälkeen.

    Etsimällämme henkilöllä on itsenäinen ja aktiivinen työote, hyvät valmiudet oppia uutta sekä kyky toimia tiimin jäsenenä. Menestyäksesi tehtävässä tarvitset hyvää organisointikykyä, järjestelmällisyyttä ja kykyä hallita laajoja kokonaisuuksia, sekä hyviä vuorovaikutustaitoja.

    Yhdenvertaisuus on meille tärkeää. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä.

    Me tarjoamme sinulle:
    • Avuliaan tiimin tuen ja luotettavan työilmapiirin mukavassa työyhteisössä
    • Mahdollisuuden hybridityöhön, tuettuun lounas- ja liikuntaetuun, kuukausittaiseen työmatkaetuun (HSL) sekä työterveyshuollon palveluihin.
    • Joustoa työn ja vapaa-ajan yhteensovittamiseen.
    Toimitilamme ovat hyvien kulkuyhteyksien äärellä Kalliossa ja tehtävässä on mahdollisuus hybridityöskentelyyn.

    Tehtävä täytetään 1.11.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 503 mukaisesti. Tehtäväkohtainen peruspalkka on 3090,45 €/kk. Peruspalkan lisäksi on työntekijän kokemuksen mukaan mahdollisuus saada KirVESTES mukaista kokemuslisää 105,50-386,50 € / kk. Tehtävässä on 4kk kuukauden mittainen koeaika.

    Hae tehtävää KirkkoRekry-järjestelmän kautta 14.9.2025 klo 23.59 mennessä. Varsinaiset haastattelut järjestetään Seurakuntien talolla (Kolmas linja 22 B) viikolla 39. Käymme hakemuksia läpi jo tehtävän hakuaikana. Rekrytoinnissa hyödynnetään mahdollisesti videohaastattelua 1. kierroksen haastatteluihin heti hakuajan päätyttyä.

    Läs mer

    https://www.helsinginseurakunnat.fi/

    Näytä vähemmän
    Lisätiedot https://kirkkorekry.fi/fi/tyopaikat/asianhallintasihteeri-4027/ Helsingin seurakuntayhtymä, Hallinto-osastoKokoaikatyöTyöpaikkaMääräaikainenTyösuhdeOsittainen etätyömahdollisuus402711.11.20253090-3476 €Sopimusala: KirVESTES1.9.2025 15:20 - 14.9.2025 23:59SeurakuntaUusimaaHelsinkiHallinto- ja toimistotyöMuu hallinto- ja toimistotyö Yhteystietomme

    Lisätietoja tehtävästä antaa asianhallintapalveluiden päällikkö Teemu Nieminen puhelimitse 4.9. klo 9-11 ja 11.9. klo 14-16, puh. +358 40 9641020 tai sähköpostitse teemu.nieminen@evl.fi .

    Tietoa organisaatiosta

    Helsingin seurakuntayhtymä on osa Suomen evankelisluterilaista kirkkoa - Kirkko Helsingissä. Olemme työpaikka, jossa työskentelemällä teet merkityksellistä työtä monen ikäisten ja erilaisten ihmisten parissa. Toimimme ihmistä varten, uskon, rakkauden ja ympäristön puolesta. Sitoudumme arvojemme toteuttamiseen kaikessa toiminnassamme: pyhän kunnioittamiseen, vastuullisuuteen, oikeudenmukaisuuteen ja totuudellisuuteen. Tarjoamme työtä niin kuin elämä itse - monipuolista, juuri sinun näköistäsi!

    Sijainti
    Kolmas Linja 22 B
    00530 Helsinki

    Tutustu työnantajaan
    Muut tiedot

    Muut tehtävään liittyvät tiedot

  • Etätyö: Osittainen etätyömahdollisuus
  • Hae työpaikkaa
    Rekommenderade jobb

    Helsingin seurakuntayhtymä

    Hautausmaakanttori

    Sök före 15.9.2025 16:00Key: 4026

    Helsingin tuomiokirkkoseurakunta

    Diakonian viranhaltija

    Sök före 12.9.2025 16:00Key: 3991

    Kyrkostyrelsen

    Två webbtjänstexperter

    Sök före 17.9.2025 16:15Key: 4040

    Kyrkostyrelsen

    Jurist

    Sök före 12.9.2025 15:00Key: 4012
    Kirkkorekry

    ​Kirkkorekry erbjuder åt sökanden tusentals lediga jobb runtom i landet.

    Åt arbetssökande erbjuder vi lätta elektroniska redskap för jobb- och vikariatsökning samt information om jobbsökning.

    Åt arbetsgivarna erbjudervi programvaru- och experttjänster som är ägnade åt såväl extern som intern rekrytering.

    Vår webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att använda tjänsten godkänner du användningen av cookies. Dataskyddsutdrag. Integritetsdeklaration. Tillgänglighetsrapport.

    Feedback kan skickas till adressen: tuki@kirkkorekry.fi eller form

    Grade Solutions Oy Grade Solutions Oy -logo

    Kirkkorekry -tjänsten produceras av Grade Solutions Oy.

    Open cookie settings