Skip to main content
Lediga jobb Arbetsgivarna Meny
  • Jobbdetaljer Tillbaka till sökningen Hae työpaikkaa Työpaikan yksityiskohdat Helsingin seurakuntayhtymä, Hallinto-osastoKokoaikatyöTyöpaikkaVakinainenTyösuhdeOsittainen etätyömahdollisuus37491Aloitus 1.8.2025 tai sopimuksen mukaan3232,80 €/kk + mahdollinen kokemuslisä 120,50-423,50 € / kkSopimusala: KirVESTES24.4.2025 17:51 - 19.5.2025 23:59SeurakuntaUusimaaHelsinkiHallinto- ja toimistotyöAsiantuntijatyö

    Etsimme Helsingin seurakuntayhtymän kokoaikaiseen vakituiseen työsuhteeseen kielenkääntäjää asianhallintapalveluyksikköön Helsingin Kallioon.

    Asianhallintapalveluyksikkö tuottaa asianhallinta-, käännös- ja johdon assistenttipalveluita Helsingin seurakuntayhtymälle sekä vastaa kirjaamon toiminnasta, tietopalvelusta ja seurakuntayhtymän keskusarkiston hoidosta.

    Kääntäjä tukee seurakuntayhtymän kaksikielisyyttä kääntämällä yhteisen kirkkovaltuuston esityslistoja ja pöytäkirjoja sekä soveltuvin osin muiden osastojen ja yksiköiden operatiiviseen toimintaan liittyvää materiaalia, kuten juridisia asiakirjoja, kauppakirjoja ja ohjeita. Kääntäjä vastaa seurakuntayhtymän sääntökokoelman ruotsinkielisyydestä sekä käännöspalveluiden koordinoinnista. Kääntäjä toimii vahvassa vuorovaikutuksessa seurakuntayhtymän yhteisten palveluiden kanssa.

    Kääntäjällä tulee olla tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja hänen tulee olla auktorisoitu kielenkääntäjä (suomi-ruotsi). Myös muu kielitaito katsotaan eduksi.

    Tehtävässä onnistuminen edellyttää:
    - Tehtävään soveltuvaa koulutusta ja asiantuntemusta
    - Auktorisoidun kääntäjän (suomi-ruotsi) kelpoisuutta
    - Erinomaisia tiedonhakutaitoja ja aiempaa kokemusta ammattikääntämisestä
    - Paineensietokykyä ja kykyä käsitellä suuriakin kokonaisuuksia
    - Mahdollinen seurakuntahallinnon tai muu julkishallinnon tuntemus katsotaan eduksi.

    Toivomme, että omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja toimit aktiivisena tiimin jäsenenä työyhteisössä.

    Yhdenvertaisuus on meille tärkeää. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä.

    Me tarjoamme sinulle:
    - Mukavat ja luotettavat työkaverit
    - Mahdollisuuden tuettuun lounas- ja liikuntaetuun, kuukausittaiseen työmatkaetuun (HSL) sekä työterveyshuollon palveluihin.
    - Joustoa työn ja vapaa-ajan yhteensovittamiseen.

    Toimitilamme ovat hyvien kulkuyhteyksien äärellä Kalliossa ja tehtävässä on mahdollisuus hybridityöskentelyyn.

    Tehtävä täytetään 1.8.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 601 mukaisesti. Tehtäväkohtainen peruspalkka on 3232,80 €/kk. Peruspalkan lisäksi on työntekijän kokemuksen mukaan mahdollisuus saada KirVESTES mukaista kokemuslisää 120,50-423,50 € / kk.

    Lisätietoja tehtävästä antaa asianhallintapalveluiden päällikkö Teemu Nieminen 29.4 klo 13-15 ja 5.5 klo 9-11, puh. +358 40 9641020 tai sähköposti teemu.nieminen@evl.fi.

    Hae tehtävää KirkkoRekry-järjestelmän kautta 19.5.2025 klo 23.59 mennessä. Varsinaiset haastattelut järjestetään viikolla 22 ja 23 Seurakuntien talolla (Kolmas linja 22 B). Käymme hakemuksia läpi jo tehtävän hakuaikana.

    Lisätietoja

    https://www.helsinginseurakunnat.fi/artikkelit/hallinto-jataloustoimisto_1

    Etsimme Helsingin seurakuntayhtymän kokoaikaiseen vakituiseen työsuhteeseen kielenkääntäjää asianhallintapalveluyksikköön Helsingin Kallioon.

    Asianhallintapalveluyksikkö tuottaa asianhallinta-, käännös- ja johdon assistenttipalveluita Helsingin seurakuntayhtymälle sekä vastaa kirjaamon toiminnasta, tietopalvelusta ja seurakuntayhtymän keskusarkiston hoidosta.

    Kääntäjä tukee seurakuntayhtymän kaksikielisyyttä kääntämällä yhteisen kirkkovaltuuston esityslistoja ja pöytäkirjoja sekä soveltuvin osin muiden osastojen ja yksiköiden operatiiviseen toimintaan liittyvää materiaalia, kuten juridisia asiakirjoja, kauppakirjoja ja ohjeita. Kääntäjä vastaa seurakuntayhtymän sääntökokoelman ruotsinkielisyydestä sekä käännöspalveluiden koordinoinnista. Kääntäjä toimii vahvassa vuorovaikutuksessa seurakuntayhtymän yhteisten palveluiden kanssa.

    Kääntäjällä tulee olla tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja hänen tulee olla auktorisoitu kielenkääntäjä (suomi-ruotsi). Myös muu kielitaito katsotaan eduksi.

    Tehtävässä onnistuminen edellyttää:
    - Tehtävään soveltuvaa koulutusta ja asiantuntemusta
    - Auktorisoidun kääntäjän (suomi-ruotsi) kelpoisuutta
    - Erinomaisia tiedonhakutaitoja ja aiempaa kokemusta ammattikääntämisestä
    - Paineensietokykyä ja kykyä käsitellä suuriakin kokonaisuuksia
    - Mahdollinen seurakuntahallinnon tai muu julkishallinnon tuntemus katsotaan eduksi.

    Toivomme, että omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja toimit aktiivisena tiimin jäsenenä työyhteisössä.

    Yhdenvertaisuus on meille tärkeää. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä.

    Me tarjoamme sinulle:
    - Mukavat ja luotettavat työkaverit
    - Mahdollisuuden tuettuun lounas- ja liikuntaetuun, kuukausittaiseen työmatkaetuun (HSL) sekä työterveyshuollon palveluihin.
    - Joustoa työn ja vapaa-ajan yhteensovittamiseen.

    Toimitilamme ovat hyvien kulkuyhteyksien äärellä Kalliossa ja tehtävässä on mahdollisuus hybridityöskentelyyn.

    Tehtävä täytetään 1.8.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 601 mukaisesti. Tehtäväkohtainen peruspalkka on 3232,80 €/kk. Peruspalkan lisäksi on työntekijän kokemuksen mukaan mahdollisuus saada KirVESTES mukaista kokemuslisää 120,50-423,50 € / kk.

    Lisätietoja tehtävästä antaa asianhallintapalveluiden päällikkö Teemu Nieminen 29.4 klo 13-15 ja 5.5 klo 9-11, puh. +358 40 9641020 tai sähköposti teemu.nieminen@evl.fi.

    Hae tehtävää KirkkoRekry-järjestelmän kautta 19.5.2025 klo 23.59 mennessä. Varsinaiset haastattelut järjestetään viikolla 22 ja 23 Seurakuntien talolla (Kolmas linja 22 B). Käymme hakemuksia läpi jo tehtävän hakuaikana.

    Läs mer

    https://www.helsinginseurakunnat.fi/artikkelit/hallinto-jataloustoimisto_1

    Näytä vähemmän
    Lisätiedot https://kirkkorekry.fi/fi/tyopaikat/auktorisoitu-kielenkaantaja-suomi-ruotsi-3749/ Helsingin seurakuntayhtymä, Hallinto-osastoKokoaikatyöTyöpaikkaVakinainenTyösuhdeOsittainen etätyömahdollisuus37491Aloitus 1.8.2025 tai sopimuksen mukaan3232,80 €/kk + mahdollinen kokemuslisä 120,50-423,50 € / kkSopimusala: KirVESTES24.4.2025 17:51 - 19.5.2025 23:59SeurakuntaUusimaaHelsinkiHallinto- ja toimistotyöAsiantuntijatyö Yhteystietomme

    Lisätietoja tehtävästä antaa asianhallintapalveluiden päällikkö Teemu Nieminen 29.4 klo 13-15 ja 5.5 klo 9-11, puh. +358 40 9641020 tai sähköposti teemu.nieminen@evl.fi.

    Tietoa organisaatiosta

    Helsingin seurakuntayhtymään kuuluu 19 seurakuntaa, jotka ovat toiminnallisesti itsenäisiä yksiköitä. Yhdessä seurakunnat muodostavat Helsingin seurakuntayhtymän, jonka yksiköt hoitavat muun muassa talous-, henkilöstö-, jäsenrekisteriasioita, yhtymän yhteistä hallintoa, kiinteistöjä, hautausmaita ja viestintää.

    Hallinto-osastolla huolehditaan seurakuntien talouden kokonaisuudesta, yhtymän yhteisestä hallinnosta ja lakiasioista, jäsenrekisterin ylläpidosta ja kirkonkirjoista ja tietohallinnosta.

    Sijainti
    Kolmas Linja 22
    00530 Helsinki

    Tutustu työnantajaan
    Muut tiedot

    Muut tehtävään liittyvät tiedot

  • Etätyö: Osittainen etätyömahdollisuus
  • Hae työpaikkaa
    Rekommenderade jobb

    Helsingfors kyrkliga samfällighet

    Diakoniarbetare

    IdagSök före 18.5.2025 23:59Key: 3772

    Helsingin seurakuntayhtymä

    Varhaiskasvatuksen ohjaaja

    Sök före 21.5.2025 23:59Key: 3769

    Helsingin seurakuntayhtymä

    Projektityöntekijä

    Sök före 18.5.2025 23:59Key: 3735

    Helsingin seurakuntayhtymä

    HR -ammattilainen (määräaikainen)

    Sök före 19.5.2025 12:00Key: 3758

    Kyrkostyrelsen

    Sakkunnig

    Sök före 15.5.2025 15:00Key: 3740

    Kyrkostyrelsen

    Arbetsmarknadsexpert

    Sök före 9.5.2025 15:00Key: 3731

    Kyrkostyrelsen

    Projektsakkunnig

    Sök före 8.5.2025 15:00Key: 3723
    Kirkkorekry

    ​Kirkkorekry erbjuder åt sökanden tusentals lediga jobb runtom i landet.

    Åt arbetssökande erbjuder vi lätta elektroniska redskap för jobb- och vikariatsökning samt information om jobbsökning.

    Åt arbetsgivarna erbjudervi programvaru- och experttjänster som är ägnade åt såväl extern som intern rekrytering.

    Vår webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att använda tjänsten godkänner du användningen av cookies. Dataskyddsutdrag. Integritetsdeklaration. Tillgänglighetsrapport.

    Feedback kan skickas till adressen: tuki@kirkkorekry.fi eller form

    Open cookie settings

    Grade Solutions Oy Grade Solutions Oy -logo

    Kirkkorekry -tjänsten produceras av Grade Solutions Oy.